شب انگیز: عملکرد فدراسیون در برابر واترپلو ضعیف است

سرمربی تیم ملی واترپلوی زیر 18 سال گفت: با کمترین زمان تمرینی بهترین نتیجه را در تایلند بدست آوردیم.

حمید شب انگیز سرمربی تیم ملی واترپلوی زیر 18 سال در مصاحبه با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این دور از رقابت ها با وجود قدرتهای برتر آسیا از جمله ژاپن، چین و قزاقستان توانستیم در جایگاه سوم آسیا قرار بگیریم.
 
وی ادامه داد: اگر تمرینات بیشتری داشتیم مسلما فینالیست می شدیم اما با تمرینات کم در مدت کوتاه بهترین نتیجه را کسب کردیم و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را بدست آوردیم.
 
شب انگیز اضافه کرد: بسیاری از کشورها تمرکز و سرمایه خود را در رده‌های سنی پایه گذاشته‌اند زیرا اهمیت این رده پی برده‌اند.
 
سرمربی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: مرداد سال آینده مسابقات جهانی در مونتنگرو آغاز می شود و مدتی کمتر از یک سال در اختیار تیم و کادر فنی برای آمادگی در این مسابقات وجود دارد.
 
شب انگیز در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی واترپلوی زیر 18 سال از چه زمانی آغاز می شود، گفت:همه چیز به بودجه و مدیریت فدراسیون بستگی  دارد تاکنون پیگیری فدراسیون در رشته واترپلو ضعیف بوده است باید دانست بازیکنان در رده‌های سنی پایه آینده سازان تیم ملی هستند و نگاه ویژه فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان را می‌خواهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار