رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از تأیید صلاحیت ۱۳۶ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تأیید صلاحیت ۱۳۶نامزد انتخابات مجلس در استان قزوین / شروع تبلیغات انتخاباتی از فردابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان در نشست مشترک این ستاد و هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳۶ نفر از داوطلبان انتخابات در بررسی‌های هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفته است و امروز اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از طریق فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه منتشر خواهد شد.

حببیی افزود: مجموع داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۲۲۹ نفر بودند که ۲۲ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۳۶ نفر تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از بامداد ۲۴ بهمن یعنی روز پنج شنبه به مدت یک هفته تبلیغات کاندید‌های تعیین صلاحیت شده آغاز خواهد شد.

حببیی افزود: مقدمات روند برگزاری انتخابات انجام و دور‌های آموزشی کاربران و مجریان انتخابات طی شده و برنامه ریزی‌های کامل در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: استان قزوین ۴ کرسی نمایندگی مجلس دارد و به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس حدود ۳۵ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۹۶ درصد انتخابات به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود و در روز انتخابات داشتن شماره ملی و شناسنامه الزامی است.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه در قزوین-آبیک-البرز با ۲ نماینده، بوئین زهرا-آوج یک نماینده و تاکستان هم با یک نماینده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار