مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: امسال ۱۱۸ هزار و ۶۱۱ تن انواع نهاده‌های دامی توسط شبکه تعاون روستایی استان تامین و توزیع شده است.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با تاکید بر تامین به موقع نهاده‌های دامی با کیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: در ۴ ماه اول امسال ۱۱۸ هزار و ۶۱۱ تن انواع نهاده‌های دامی توسط شبکه تعاون روستایی استان تامین و توزیع شده است.

رحمانی، هدف از توزیع این نهاده‌ها را حمایت از تولیدکنندگان و تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار و رفع نیاز دامداران و مرغداران و کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور عنوان کرد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه این مقدار نهاده‌های دامی شامل کنسانتره، جو، سبوس، سویا، ذرت، یونجه، کاه و کلش بوده است، اضافه کرد: خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است.

وی بر اهمیت به موقع تامین و توزیع نهاده‌های دامی با کیفیت مناسب توسط اتحادیه دامداران و مرغداران در نزدیکترین محل دسترسی تاکید و اضافه کرد: کنترل دقیق، نظارت و رصد روند توزیع و ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.