بارش برف برخی محور‌های کردستان را مسدود کرد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در کلیه محور‌های استان، گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: به دلیل بارش برف طی چند روز گذشته و امروز، اکثر جاده‌های استان کردستان بخصوص محور‌های اصلی و روستایی به شدت لغزنده است.

سرهنگ گوهری با اشاره به بارش سنگین برف در محور غربی و شمال غربی استان کردستان تصریح کرد: در همین راستا محور سروآباد-اورامان، مریوان-سقز و دیواندره-تکاب مسدود است و تلاش در جهت بازگشایی این محور‌ها ادامه دارد.

او بیان داشت: به دلیل لغزندگی جاده‌ها و بارش برف، ترددخودرو‌های کشنده به مدت ۴۸ ساعت در محور سنندج-دیواندره، بیجار-دیواندره و دیواندره-سقز و بلعکس محدودیت تردد ایجاد شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: در همین راستا و با تدابیر اندیشیده شده، برابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان مدارس در برخی از مدارس شهر‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره و مریوان تعطیل است.

سرهنگ گوهری به رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی استان و مناطق کوهستانی را دارند، توصیه کرد: باتوجه به شرایط بارش، رانندگان از سفر‌های غیرضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت به انجام سفر علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تاکید بر همکاری همه رانندگان در راستای عمل به توصیه‌های پلیس و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی از آنان خواست در مواقع مسدود شدن جاده در لاین مخالف حرکت نکنند که باعث مسدود شدن جاده وگره ترافیکی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.