مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز در عوارضی آزاد راه قزوین - کرج طی یک عملیات پلیسی به یک دستگاه خودروی کامیون خاور مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران یگان امداد در بازرسی از خودرو ۵۷ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق، ۴۱ حلقه انواع لاستیک خارجی، ۲۰ طاقه پارچه و ۸۴۰ عدد لوازم بهداشتی کشف کردند.

او، ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

*کشف بیش از ۶۶ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و مبارزه با کالای قاچاق کالا از یک واحد صنفی ۶۶ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار و ۲۲۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حسنوند افزود: برابر اعلام نظرکارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

*دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت گزارش سرقت یک دستگاه پراید بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ خدایی افزود: پس از حضور تیم گشت در محل اعلامی، شخصی با مراجعه به پلیس اعلام داشت دقایقی قبل فردی با تهدید چاقو خودروی پراید من را سرقت کرده و با سرعت متواری شده است.

لو اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و سرعت عمل ماموران در کمتر از یک ساعت خودرو مورد نظر در عوارضی قزوین-زنجان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوینگفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری محور قزوین –زنجان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این پرونده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار