مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر درباره نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک شرکت در اطراف تاکستان، موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از یک دستگاه کانکس بزرگ موفق به کشف ۱۲۳ دستگاه ماینر شدند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها ۴۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال تعیین کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

کشف ۱۵ کیلو تریاک در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از کیف همراه یکی از مسافران ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خرید و فروش موادمخدر توسط ۲ قاچاقچی در یکی از محلات قزوین مطلع شدند.

سرهنگ علی بیگی افزود: ماموران این یگان پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی وارد مخفیگاه متهمان شدند و در بازرسی از منزل آن‌ها ۱۳ گرم شیشه و یک کیلو و ۱۱۰ گرم هروئین کشفکردند.

او اضافه کرد: متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین، با مردم

به منظور پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی درباره عملکرد پلیس، روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه روسای بازرسی، پلیس امنیت عمومی، پلیس راهور، معاون وظیفه عمومی، معاون نیروی انسانی انتظامی استان و فرمانده انتظامی شهرستان قزوین و مدیریت گزینش و استخدام در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور به هم می‌رسانند.

این جلسه از ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان باهنر، خیابان عدلیه برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۲ صبح همان روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.