فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: هدایت جبهه مقاومت از سوی ایران بیانگر اقتدار این کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح این استان در یادواره ۲۲ شهید معلم شهرستان بویراحمد و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در یاسوج گفت: هدایت و مدیریت جبهه مقاومت از سوی ایران اسلامی بیانگر شکوه، عظمت و اوج اقتدار این کشور است.

 خرمدل افزود: این ابهت مثال زدنی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

او با اشاره به اینکه آمریکا به منابع و ذخایر تمامی کشور‌های دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه چشم طمع دارد، افزود: نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار علیه ملت‌های مسلمان به لطف الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

سردار خرمدل اضافه کرد: ترور شخصیت‌های ایران اسلامی از جمله سردار قاسم سلیمانی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز گفت: این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۲ شهید معلم و ۱۲۴ شهید دانش آموز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

علی حسن زاده افزود: ۱۲۰ یادواره شهدای دانش آموز تا پایان سال تحصیلی جاری در مدارس هر سه مقطع تحصیلی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها تجدید میثاق با شهدا و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان بویراحمد است.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.