امام جمعه موقت یاسوج گفت: حمله سپاه به پایگاه عین‌الاسد هیمنه پوشالی این کشور را شکست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امام جمعه موقت یاسوج در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن گفت: فرار شاه نقطه عطف در تاریخ مبارزات ملت ایران بود و درس عبرتی برای غرب‌زدگان و دوست‌داران امریکاست و نشان داد که نباید به دشمنان خصوصا آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه موقت یاسوج در  ادامه با اشاره به شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی در جمعه گذشته توسط دولت تروریست و جنایتکار آمریکا گفت: این شهید والامقام یک فرمانده مجاهد و شجاع بود و شجاعت او همراه با تدبیر و عقلانیت بود.

آمریکا و متحدانش نمی‌دانند مکتب اسلام و شیعه شهادت پرور است و شهادت مایه کرامت و افتخار شیعیان است.

او بیان کرد: هرگاه دشمنان سردار سلیمانی را به ترور تهدید می‌کردند اعلام می‌کرد نمی‌توانید با این کارها رعب و وحشت در ما ایجاد کنید و با این مطالب شوق و علاقه را برای شهادت نشان می‌داد.

او افزود: در آذرماه سال ۹۴ هم شایعاتی مبنی بر شهادت سردار سلیمانی منتشر شد اما به سرعت تکذیب شد.

خاضع بیان کرد: بعد از شهادت سپهبد سلیمانی مراسمات عزاداری باشکوهی در ایران و کشورهای مسلمان منطقه برگزار شد و  همه مردم به صحنه آمدند  و یک فضای معنوی حاکم شد که این حضور به منزله اری گفتن به گفتمان مقاومت و نه گفتن به گفتمان ذلت و خواری بود.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: این سردار شهید به هیچ وجه اهل باندبازی و حزب بازی نبود در حالی که یک سیاستمدار برجسته بود. ولایت مداری، تبعیت از ولایت فقیه و انقلابی بودن از ویژگی‌های مهم او بود خط قرمزهای او شامل اسلام انقلاب رهبری و شهدا بود ایشان ۴۰ سال برای مبارزه با دشمنان و دفاع از مظلومان تلاش و اقدام کرد مردمی بود و همواره دغدغه رفع مشکلات مردم را داشت. نمونه بارز مردمی بودن او کمک به سیل زدگان خوزستان در نوروزی امسال بود.

او بیان کرد: شهادت او همچون دوران حیات برکات است ایجاد اتحاد بین ملت ایران و مسلمانان جهان، بیمه کردن انقلاب، انسجام جبهه مقاومت و رسوایی آمریکا و تقویت روحیه جهاد و شهادت‌طلبی بین مردم و تمامی آزادی‌خواهان جهان از برکات شهادت این سردار رشید است.

 خاضع خاطرنشان کرد: مجلس عراق در یک اقدام شایسته طرح خروج آمریکا از منطقه را تصویب کرد و در مجلس شورای اسلامی مصوب شد دولتمردان و فرمانده‌هان نظامی امریکا تروریست هستند.

او در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق گفت: این حرکت نیروی هوافضای سپاه یک سیلی محکم به آمریکا بود و هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد در مقابل هیچ پاسخی از سوی آمریکا داده نشد البته جرات پاسخ گفتن نداشتن و ترامپ بحث صلح و مذاکره را مطرح کرد که فریبی بیش نیست.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.