در پی شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز راهپیمایی ضد آمریکایی با حضور مردم قدرشناس سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به همین مناسبت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
«بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.
در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی - صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به فیض شهادت نائل آمدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی این حادثه، ضمن عرض تبریک به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روح مطهر آن شهید سر افراز؛ تسلیت خود را به خانوادۀ آن عزیز بزرگوار، ملت بزرگ ایران و تمامی آزادگان جهان تقدیم می‌دارد.
مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد همراه و همگام با ملت سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی امروز بعد از برپایی نماز جمعه در سراسر استان، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی، یاد و خاطرۀ آن فرماندۀ بی نظیر و محبوب دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از مسئولان کشور و دلبستگان جبهه مقاومت می‌خواهند تا انتقام سختی از جلادان آمریکایی – صهیونیستی بگیرند.
این تظاهرات در شهر یاسوج، بعد از اقامۀ نماز جمعه، از مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) تا مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان هم گفت: مردم قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد همگام با ملت فهیم ایران امروز بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با حضور در راهپیمایی ضد آمریکایی ـ صهیونیستی، یاد و خاطرۀ سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهند داشت.
حجه الاسلام خاضع از عموم مردم استان دعوت کرد در این راهپیمایی به خون خواهی یکی از فرزندان غیور، شجاع و سرداران کم نظیر جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی حضوری گسترده داشته باشند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.