مراسم نمادین تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دوگنبدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه دوگنبدان در جلسه شورای اداری گچساران با بیان اینکه حاج قاسم یک تفکر بود و خون مقدسش نه تنها در ایران بلکه درجهان اسلام اتحادی بی نظیر ایجاد کرد گفت: وجود سردار سلیمانی رعب و وحشتی دو چندان در بین دشمنان به وجود آورده بود.

حجت الاسلام حجازی افزود: سردارسلیمانی به وظیفه اش در راه حق به شایستگی عمل کرد و امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام و تمام دنیا غرق در ماتم و عزای فقدان او است.

علی خوانپایه فرماندار گچساران هم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر جهان اسلام دارد و در حوادث کشور‌های سوریه و عراق خدمات بزرگی انجام داد گفت: دشمن برای فروپاشی دولت عراق و سوریه قد علم کرده بود و اگر سردار دل‌ها نبود پیروزی‌های پی در پی رخ نمی‌داد.

خوانپایه افزود: سردار سلیمانی سفیر بزرگ جهان اسلام بود و در تمام عالم از ایشان به نیکی یاد می‌کنند.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی فراتر از یک فرمانده نظامی بود ادامه داد: همه مردم، کارکنان ادارات و سازمان‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع نمادین پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی همکاری کنند.

سرهنگ علی اصغر نورائی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران هم گفت: این آیین معنوی با حضور پرشور و انقلابی مردم گچساران فردا سه شنبه در دوگنبدان برگزار می‌شود.

سرهنگ نورائی نسب افزود: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه هفدهم دی ماه از مسجد شهیدان تا میدان امام (ره) شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.