مراسم سوگواری شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ پاسدار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در این مراسم با گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، به تبیین جایگاه این شهید والامقام و نقش ویژه ایشان در فرماندهی محور مقاومت پرداخت.

سرهنگ پاسدار حکمتیان افزود: از ابتدای وقوع انقلاب دشمنان قسم خورده با دسیسه‌های مختلف در سدد نابودی این حکومت دینی بودند، اما نتوانستند مسیر انقلاب را تغییر دهند.

او با تاکید براینکه امروز شعار ما به تأسی از حضرت زینب (س) "ما رأیت الا جمیلاً "است ادامه داد: همه ما یکی پس از دیگری شهید می‌شویم تا اسلام همچنان به عنوان یک فرهنگ و باور اصیل در اذهان جهان همانند خورشیدی فروزان بدرخشد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح با بیان اینک تمدن اسلامی امروز با وجود شهیدسلیمانی مسیر تازه ای را طی میکند گفت: این در حال است که استکبار با همراهی یزیدیان زمان و حکام مستبد در کشور‌های اسلامی در پی تضعیف و نابودی جبهه مقاومت و از بین بردن اتحاد کشور‌های اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حکمتیان افزود: رشادت‌ها و حماسه‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در طول دوران دفاع مقدس در کسوت فرماندهی لشکر ۴۱ثارلله و بعد از آن از بدو تاسیس سپاه قدس تا به امروز همواره در راه دفاع از ایران و سرزمین‌های اسلامی، ماندگار و بی نظیر است.

سرهنگ حکمتیان خطاب به مردم بهمئی گفت: فرزندان شما در تیپ ۴۸ فتح با لباس سردار سلیمانی جان بر کف در مرز‌های خوزستان تا بلندی‌های کردستان شبانه روز از مرز‌ها دفاع می‌کنند.

عزاداران در ادامه این مراسم در سوگ فراق سردار دل‌ها به روضه خوانی، سینه زنی و عزاداری پرداختند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.