امام جمعه شهرستان سیروان گفت: سردار قاسم سلیمانی تمام ویژگی‌ها و خوبی‌ها را در وجود خود داشت.

سردار قاسم سلیمانی مظهر تمام خوبی‌ها بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام فریادی امام جمعه شهرستان سیروان گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی فردی بود که تمام ویژگی‌ها و خوبی‌ها را در وجود خود داشت.

او اظهار کرد: اگر می‌بینید همه آحاد مردم غم از دست دادن این سردار عزیز را به دل دارند و هر لحظه و در هر کوی و برزنی مراسم می‌گیرند و به این سردار با وفا عرض ارادت می‌کنند، به خاطر ارتباط قویی است که با خدای متعال داشتند، مگر نفرمودند اگر می‌خواهید مردم شما را احترام کنند و با شما میانه خوبی داشته باشند، میانه ات را با خدای متعال درست کن، این سردار عزیز نیز ارتباطش را با خدای متعال مستحکم کرده و در همه حال پشتیبان و یاور، ولی امرش بود و در هر حال با خدای متعال راز و نیاز می‌کرد.

فریادی مطرح کرد: رضایت خداوند متعال، رضایت ولی امر، رضایت مردم، شهادت در شب جمعه و پس از شهادت به اماکن مقدس رفتن و اکنون نیز تشییع بی‌نظیری که مردم شهر‌های مختلف داشتند، از فضیلت‌هایی است که سردار عزیز ما داشت و با وجود نازنین خود فضای ایام فاطمیه را فاطمه وار کرد.

امام جمعه سیروان ادامه داد: عراق با وضعیتی که داشت و داعش که تا نزدیکی‌های بغداد آمده بودند و همچنین وضعیتی که در سوریه بود، چه کسی فکر می‌کرد در عرض چند سال دوباره آزاد شوند  و بر دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.