امام جمعه ایلام گفت:نهم دی‌ماه یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود که با وحدت و انسجام مثال‌زدنی ملت، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

نهم دی‌ماه یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در طول این ۴۰ سال برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی از هر حربه، تهدید، تحریم، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و نظامی و فتنه و توطئه‌های استفاده کرده‌اند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با اطاعت از رهبری و اتحاد و همدلی همواره توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و مردم را خنثی کرده‌اند، یادآور شد: در نهم دی‌ماه ۸۸، مردم و ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران اسلامی و کشور افزودند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان درهم شکست.

او با اشاره اینکه رمز پیروزی ملت اتحاد و همدلی و تبعیت از رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: حضور مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸، برای دشمن مأیوس‌کننده و آبی بر آتش فتنه گران بود که می‌خواستند با آشوب و فتنه و ضربه زدن به امنیت کشور با حمایت دشمنان قسم خورد مردم و انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را از حرکت پیش‌رونده خود بازدارند.

امام‌جمعه ایلام گفت: مردم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه، به‌موقع درصحنه حضور پیدا کردند و با دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت کردند، پای نظام اسلامی ایستاده و برای پایداری آن از جان خود می‌گذرند و هرگز دست از آرمان‌های نظام، انقلاب، امام راحل و شهدا برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با تأکید بر حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، افزود: نهم دی‌ماه، یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود که با وحدت و انسجام مثال‌زدنی ملت، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و امسال نیز شاهد حضور باشکوه مردم و مسئولان در گرامیداشت خلق حماسه نهم دی‌ماه خواهیم بود.

او تصریح کرد: حضور گسترده مردم در مراسم نهم دی‌ماه برای دشمن مأیوس‌کننده و بازدارنده است، بنابراین مردم در این روز با حضور گسترده بار دیگر نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر توجه مسئولان بر ظرفیت‌ها و توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، یادآور شد: دشمن در وضعیت کنونی اقتصاد کشور، در تلاش برای آلوده کردن فضای جامعه است و همواره به دنبال سوءاستفاده از مسائل و مشکلات برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و دوری مردم از مسئولان است، مسئولان در این شرایط باید با انجام دادن کار جهادی به مردم دلگرمی داده و به دنبال حل مشکلات آنان باشند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور بانشاط و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیمه‌کننده و موجب اقتدار و نظام اسلامی در برابر دشمنان خواهد بود.

او با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه و تکلیف آحاد مردم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد صالح و شایسته برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است، گفت: انتخاب افراد شایسته، صالح، کاردان و آگاه به مسائل نقش مهمی در رقم خوردن فصلی جدید از تاریخ انقلاب اسلامی دارد و انتخاب این نمایندگان با رأی مردم انجام می‌شود، بنابراین ملت باید با حضور در انتخابات در درجه اول و انتخاب افراد شایسته در درجه دوم وظایف خود را ایفا کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.