امام جمعه ایلام گفت: دشمن نمی‌تواند از ارتش ۲۰ میلیونی ایران عبور کند و به خوبی می‌داند مردم به وعده‌های پوچ آنان دل نبسته‌اند.

دشمن نمی‌تواند از ارتش ۲۰ میلیونی ایران عبور کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: دشمن نمی‌تواند از ارتش ۲۰ میلیونی ایران عبور کند و به خوبی می‌دانند مردم به وعده‌های پوچ آنان دل نبسته‌اند، از این رو استکبار با تحریم سعی بر فروپاشیدن اقتصاد ایران دارد و تاکنون در این راستا موفق نشده است.

او ادامه داد: خداوند کریم با آفرینش انسان، تمام مخلوقات خویش را برای آسایش بندگانش قرار داد تا با آرامش بیشتر مسیر رشد و تعالی روحی و معنوی را پشت سر بگذارند و با درجات عالی روحی برای یکدیگر منشأ خیر و سعادت شوند، یکی از وظایف همه ما بندگان خدا، شکرگزاری و کسب رضایت پروردگار است.

کریمی تبارافزود: رهبر انقلاب در دیدار با پیشگامان بسیج و نیروی مقاومت بسیج مستضعفین از مردم تکریم کردند، رهبر انقلاب فرمودند در حوادث اخیر ایران حامیان نظام با راهپیمایی، حرکت اقتدار و عظمت خود را به نظام نشان دادند.

او اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی و نظامی با حمایت مردم بار دیگر شر آشوب‌گران را از سر ملت کم کردند و نقشه‌های استکبار را بار دیگر خنثی کردند، حامیان نظام به خیابان آمدند و به آمریکا نشان دادند در برابر عظمت ملت ایران کسی نیستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مطرح کرد: ملت از گذشته آگاه‌تر است و می‌داند آمریکا جز دشمنی کاری با ملت و نظام ندارند، زیرا عظمت جمهوری اسلامی ریشه و پشتوانه مردمی دارد.

او ادامه داد: مسولان تلاش کنند نقدینگی که در جامعه وجود دارد را به سمت تولید بکشانند و از ظرفیت مردم برای رونق تولید استفاده شود، استعداد‌های فوق العاده را تقویت کنند تا در این عرصه نیز پیروزی شویم.

امام جمعه شهر ایلام افزود: سالانه صدهزار فارغ التحصیل وارد جامعه می‌شود و این بزرگترین نعمت خداوند است که می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد.

انتهای پیام/ ن

ملت ایران از گذشته آگاه‌تر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.