امام‌جمعه موقت شهر ایلام گفت:ولایتمداری و وحدت مهم‌ترین راهبرد در برابر توطئه‌های دشمنان است.

ولایتمداری و وحدت مهم‌ترین راهبرد در برابر توطئه‌های دشمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,حجت‌الاسلام مراد بیگی امام‌جمعه موقت شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه ولایتمداری، وحدت، مقاومت و حفظ عزت ملی تنها راه مقابله با هجمه همه‌جانبه استکبار جهانی است، گفت: باید در برابر سیاست‌های خصمانه و بدعهدی‌های برجامی کشور‌های اروپایی و آمریکا، دیپلماسی قاطعانه لحاظ کرد.

او اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از اقتدار نظام و نفوذ منطقه‌ای ایران در منطقه بسیار نگران و هراسان هستند چراکه منافع شوم خود را درخطر می‌بینند.

حجت الاسلام  مرادبیگی بابیان اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت نظام و انقلاب اسلامی از هر ابزار و ظرفیتی که در اختیار داشتند برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده کرده‌اند، اظهار کرد: نظام اسلامی به‌عنوان یک نظام مردم‌سالار دینی، خار چشم دشمنان است.

امام‌جمعه موقت شهر ایلام با اشاره به توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران اسلامی، یادآور شد: رهنمود‌های مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس و مقاطع زمانی مختلف، اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان در برابر دشمنان و ولایتمداری و همیشه درصحنه بودن مردم این توطئه‌ها را همواره خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام مراد بیگی بابیان اینکه اگر جامعه در موقع مشکلات صبر و تقواپیشه کند تمامی توطئه‌ها علیه آن خنثی می‌شود، عنوان کرد: در حوادث اخیر بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین نیز دشمنان دست‌به‌کار شدند و قصد ایجاد آشوب در کشور را داشتند، اما با بصیرت مردم و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری این توطئه هم خنثی شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: آمریکا ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.