امام جمعه ایلام :

ذکر الله‌اکبر یادآوری عظمت خداوند متعال است

امام جمعه ایلام گفت: افرادی که خدا را می‌شناسند با رضایت و به راحتی جان خود را تقدیم خداوند متعال می‌کنند.

ذکر الله‌اکبر یادآوری عظمت خداوند متعال استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام  گفت: مومنان باید همواره تلاش کنند هر کاری انجام می‌دهند به یاد خداوند و به دنبال رضای پروردگار باشد، بنابراین ذکر الله‌اکبر یادآوری عظمت خداوند متعال است، افرادی که خدا را می‌شناسند با رضایت و به راحتی جان خود را تقدیم خداوند متعال می‌کنند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: دشمن در شرایطی قرار دارد که دست گدایی به سوی ایران دراز کرده است، تا قدرتش در منطقه تضعیف نشود.

او افزود: تجربه چهل و یک سال نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که ملت هر قدمی برای رضای خداوند برداشته، آمریکا در برابر آن هیچ غلطی نکرده است، و سبب شده ایران قدرت آمریکا در جهان را به چالش کشیده و این امر مهم نشان می‌دهد پول، قدرت، مقام، پست و ... در برابر عظمت خداوند هیچ ارزشی نداشته و گذرا است.

کریمی تبار بیان کرد: دشمن در شرایطی قرار دارد که نیاز به کمک دارد و برای بسیاری از مشکلاتش از ایران کمک می‌خواهد و دست گدایی به سوی کشور عزیزمان دراز کرده تا قدرتش در منطقه تضعیف نشود و این امر مهم نشان از شکست این استکبار جهانی است.

او تصریح کرد: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز‌های به‌یاد ماندنی دارد، در سیزده آبان سال ۴۳ بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه تبعید شد و سیزده آبان ۵۷ دانش آموزان به دست طاغوت به شهادت رسیدند.

کریمی‌تبار ادامه داد: قبل انقلاب که آمریکا بر کشور آن وقت سلطه داشت، وقتی امام راحل رفتار‌های استکبار را در برابر ملت مشاهده می‌کرد غیرت ملی و مذهبی ایشان به جوش آمد و اعتراض این امام عزیز سبب تبعید ایشان شد.

امام جمعه ایلام در ادامه عنوان کرد: عزت و حیا در سایه مبارزه به وجود می‌آید و اولین گام در مبارزه اراده است که آمریکا همواره به‌دنبال گرفتن اراده ملت مبارزه ایران در برابر خود است که با شکست مواجه می‌شود.

 

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه ایلام در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.