مشاور سابق رئیس‌جمهور پرو، و تحلیلگر مسائل سیاسی ترامپ را به دلیل صدور فرمان ترور سردار سلیمانی، «قلدر بین المللی» توصیف کرد.

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری پرنسالاتینا، آلبرتو آدریانزن، مشاور سابق رئیس‌جمهور پرو و تحلیلگر مسائل سیاسی بین الملل در واکنش به دستور ترامپ برای ترور سردار سلیمانی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز نقش یک قلدر بین المللی را ایفا می‌کند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به این موضوع که جنایت ترامپ سبب می‌شود مناقشه‌ای جهانی به راه افتد، گفت: «ترامپ به واقعیت یک قلدر در سطح بین الملل است. رفتار او منحصر به خودش است. گو اینکه عقلش را از دست داده است.»

مشاور سابق رئیس‌جمهور پرو با انتقاد از وزارت امور خارجه این کشور که در خصوص این وضعیت پیچیده که به واسطه اقدام تروریستی آمریکا ایجاد شده، موضع گیری نکرده است، گفت: «ما هم در اینجا کور، کر و لال به کار خود ادامه می‌دهیم.»

تحلیلگر مسائل بین الملل نسبت به فقدان جدیت از سوی برخی از رسانه‌ها و نشریات پرویی در خصوص این جنایت انتقاد کرد؛ به نظر او در خصوص این اتفاق که یک قتل سیاسی، حمله تروریستی و جنایت است آن طور که باید کار نشده و آن را با عبارت «کشته شدن فرمانده ایرانی» توصیف می‌کنند.

کارشناس پرویی تاکید کرد: «هر اتفاقی را باید با نام خودش، آن طور که هست خواند. علاوه بر این نباید اتفاقات را پوشاند؛ چرا که یک نوع قضاوت در قبال آن اتفاق به حساب می‌آید. روشن صحبت کردن به معنای هشدار دادن یا اغراق کردن نیست؛ تنها توصیف آن اتفاق است، گفتن آن چیزی است که رخ داده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ احمق برو بمیر
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۲:۰۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ هیچ گوهی نیست
آخرین اخبار