ارزش واحد پول رژیم صهیونیستی در برابر دلار به پایین‌ترین حد در ۴ هفته اخیر رسید.

به دلیل نگرانی از تشدید تنش رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان، نرخ شکیل رژیم صهیونیستی در برابر دلار آمریکا به ۳.۷۴۳ کاهش یافت.

براساس گزارش آناتولی، در اواسط جلسه روز دوشنبه، نرخ برابری دلار آمریکا به ۳.۷۴۳ شکیل رسید، در حالی که در ابتدای جلسه امروز ۳.۶۵ مثقال بود که سریع‌ترین کاهش برای واحد پول رژیم صهیونیستی در ۳ ماه گذشته بود.

این در حالی است که خطوط هوایی بین المللی روز دوشنبه اعلام کردند که به دلیل تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله، پرواز‌های خود را به فرودگاه رفیق حریری در بیروت، پایتخت لبنان، برای دوره‌های مختلف به حالت تعلیق درآورده‌اند.

بر اساس اظهارات قبلی وزرای کابینه رژیم صهیونیستی که خواستار ادامه این تنش‌ها هستند، به نظر می‌رسد بازار‌های مالی رژیم اسرائیل از گسترش تنش‌ها با حزب الله به یک جنگ فراگیر بیم داشته باشند.

اوایل امروز، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که خطوط هوایی لوفت‌هانزا و اتریش پرواز‌های خود به اراضی اشغالی را لغو کرده‌اند، بدون اینکه تاریخ لغو محدودیت‌های سفر را مشخص کنند. روز دوشنبه، لوفت‌هانزا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز‌های خود به لبنان را تا ۵ آگوست آینده، یعنی همان تاریخی که امروز توسط شرکت هواپیمایی سوئیس اعلام شده، متوقف کرده است.

روز گذشته نیز بورس رژیم صهیونیستی به دلیل لفاظی‌های مقامات این رژیم درباره حمله همه جانبه به لبنان با ریزش شدید سهام مواجه شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار