اهالی منطقه اشغالی جولان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند براساس تعالیم عربی، اسلامی و توحیدی‌مان، ریخته شدن حتی یک قطره خون تحت عنوان انتقام فرزندانمان را مردود می‌دانیم.

 به نقل از المیادین، مردم این منطقه تحت اشغال رژیم صهیونیستی، مخالفت خودشان را با هر گونه موضع رسمی تحریک آمیز و تلاش برای سوء استفاده از نام «مجدل شمس» به عنوان یک منبر سیاسی و نادیده گرفتن خون اهالی این منطقه اعلام کردند.

مردم منطقه اشغالی جولان همچنین به تعالیم عربی، اسلامی و توحیدی خود اشاره کردند که بر اساس آن، ریخته شدن حتی یک قطره خون تحت عنوان انتقام فرزندان آنها جایز نیست.

اهالی جولان همچنین تصریح کردند: اظهارات خارج از اجماع مردم جولان، خواه در داخل یا خارج این منطقه به منزله مواضع اهالی آن نیست.

شامگاه شنبه منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان هدف موشک قرار گرفت که در پی آن ۱۲ نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

وزارت امور خارجه سوریه نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای حمله به مجدل شمس را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف توجیه گسترش دادن دامنه تجاوزگری خود در منطقه دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار