با انتشار جدیدترین تصویر محافظ صفحه نمایش شیائومی می ۱۰، اطلاعات جدیدی از پنل جلویی این دستگاه در اختیار ما قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی در تلاش است تا گوشی‌های هوشمند پرچمدار Mi 10 و Mi 10 Pro را با هم به بازار عرضه کند و احتمالاً این اتفاق در کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) در ماه فوریه رخ خواهد داد.

تصویر فاش شده از محافظ نمایشگر Mi 10

در اوایل سال جاری، فهرست کاملی از مشخصات اعلام شده برای هر دو مدل به بیرون درز کرد و امروز ما یک عکس که ادعا شده از محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای ساخته شده برای Mi 10 ثبت شده است در دست داریم. این تصویر به ما نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی حداقل از دو طرف خمیده خواهد بود. اما احتمال دارد اگرچه بیشتر خمیدگی از سمت چپ و راست هستند، حتی در هر چهار طرف این گوشی این انحنا را ببینیم.

در ادامه تصاویر فاش شده از محافظ صفحه نمایش شیائومی می ۱۰ را مشاهده می‌کنید:

تصویر محافظ صفحه نمایش شیائومی می ۱۰ فاش شد


بیشتر بخوانید: تبلیغات تجاری در گوشی‌های Realme ویژگی سودآور اما آزاردهنده


اطلاعات به دست آمده از شیائومی می ۱۰ 

به نظر می‌رسد این گوشی دارای پنلی با حاشیه‌های بسیار نازک باشد و تنها در پایین دستگاه حاشیه کمی پهن‌تر می‌شود که باز هم از بسیاری از گوشی‌های شیائومی کمتر است. هیچ ناچ یا حفره قابل مشاهده‌ای در محافظ صفحه نمایش وجود ندارد و همچنین هیچ جای برای بریدگی احتمالی نمایشگر نیز دیده نمی‌شود. این مسئله ممکن است باعث شود شما فکر کنید که گوشی جدید شیائومی دارای یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش است.

با این حال، افشاگری که این تصویر را در فضای مجازی منتشر کرده است می‌گوید که در حقیقت حفره‌هایی در نمایشگر این دستگاه وجود دارد؛ دقت کنید، حفره‌ها نه حفره. بنابراین ما از دیدن یک طرح با داشتن دو حفره غافلگیر نخواهیم شد. محافظ صفحه نمایش برای چنین قسمت‌هایی نیازی به برش ندارد. به نظر می‌رسد که دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ در سال ۲۰۲۰ جایگزین می‌شوند و جای خود را به حفره درون صفحه نمایش می‌دهند. البته نباید فراموش کنیم که تعداد زیادی از دستگاه‌های مقرون به صرفه هنوز هم از ناچ در صفحه نمایش خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار