نبرد شارژ سریع در میان شرکت‌های چینی به اوج خود رسیده و حالا ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تولید دستگاه‌های قابل حمل، عمر باتری همواره یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها به شمار می‌آمده و هم‌اکنون نیز شرکت‌هایی که بتوانند باتری با ظرفیت و عمر بالایی برای گجت‌های قابل حمل خود تولید کنند، شانس بالایی برای موفقیت در بازار دارند. در دنیای امروز تلفن‌های هوشمند به عنوان مهم‌ترین گجت همراه به شمار می‌روند و نبرد بر سر عمرباتری بالا میان شرکت‌های تلفن همراه نیز یک داستان قدیمی است.

اما در سال ۲۰۱۹ فناوری‌ها و قابلیت‌ها افزایش ظرفیت و از طرفی ارتقاء سرعت شارژ باتری به مقدار قابل توجهی رشد داشت و این موضوع سال ۲۰۲۰ را به دورانی برای نبرد همه‌جانبه باتری‌ها تبدیل می‌کند. بر اساس اطلاعات، پرچمداران سامسونگ و اپل در سال جدید با باتری‌های حجیم‌تری عرضه خواهند شد، این خبر در مورد پرچمداران شیائومی و هوآوی نیز صدق می‌کند. روز گذشته خبر استفاده شیائومی از شارژ سریع ۶۶ واتی در مدل می ۱۰ منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد دیگر شرکت چینی صنعت تلفن هوشمند، یعنی ریلمی نیز در تدارک رونمایی از فناوری جدید شارژ سریع خود است.

ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی

در حال حاضر برترین فناوری شارژ سریع عرضه شده مربوط به مدل اوپو Reno Ace می‌شود، این مدل با فناوری SuperVOOC ۲.۰ Flash Charge تنها در ۳۰ دقیقه باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی دستگاه را به صورت صفر تا صد شارژ می‌کند. شیائومی نیز شارژ سریع ۶۶ واتی خود را آماده عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد به زودی این فناوری را خواهیم دید، البته شیائومی به دنبال ارائه شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی نیز است که البته زمان عرضه آن مشخص نیست. با این وجود سریع‌ترین شارژ عرضه شده مربوط به شرکت اوپو با شارژ سریع ۶۵ واتی است.

ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی

اما فناوری که ریلمی به عنبال عرضه آن است با نام Super FlashCharge شاخته می‌شود، مقدمات ابتدایی این شارژ سریع ۱۲۰ واتی انجام شده و به نظر می‌رسد در صوتر نبود مشکلی خواصی، در سال آینده شاهد عرضه آن برای پرچمدار این شرکت باشیم. البته ریلمی هنوز در محصولات خود از دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز استفاده نکرده و باید دید کدام فناوری، سریع‌تر در تولیدات ریلمی مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سریع ترین الان برای relame x2pro هست
100 وات
آخرین اخبار