آمار فوق‌العاده دو میانرده جدید شرکت اوپو در فروش ابتدایی

دو گوشی میان‌رده اوپو که به فناوری 5G مجهز هستند، در طی دو روز ابتدایی عرضه، فروشی بیش از یک میلیون و نیم نسخه داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی اوپو که بر اساس آمار، در برخی بازارها، فروش بهتری نسبت به شیائومی دارد، با عرضه میان‌رده جدید خود، یک رکورد قابل توجه را به ثبت رساند. شرکت اوپو دو روز پیش نسل سوم میان‌رده سری Reno را با نام Reno3 و Reno3 Pro عرضه کرد. میان‌رده جدید اوپو که از امکانات و قیمتی عالی بهره می‌برد، تنها در دو روز آمار فروش فوق‌العاده‌ای را از خود به جای گذاشت که یکی از بهترین فروش‌های ابتدایی یک موبایل، در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.

میان‌رده جدید اوپو در حال حاضر تنها در چین عرضه شده و طی دو روز گذشته، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه از این آن به فروش رفته است. از این عدد، تعداد ۵۸۰ هزار نسخه از طریق سایت JD.com به فروش رفته و تعداد قابل توجه دیگر از طریق سایت خرده فروشی TMall فروخته شده است. TMall به گروه سایت‌های خرده فروشی علی بابا تعلق دارد، طبق اعلامیه جدید TMall، دو گوشی Reno3 و Reno3 Pro به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۹ در این سایت محسوب می‌شود.

فروش فوق‌العاده دو میانرده جدید شرکت اوپو در دو روز ابتدایی

گوشی‌های 5G با محبوبیت بالا در چین

هر دو میان‌رده جدید اوپو با فناوری 5G عرضه شده‌اند و یکی از دلایل فروش بی‌سابقه این دو مدل نیز همین مورد است. شبکه اینترنت 5G در چین توسط شرکت هوآوی و چند شرکت دیگر راه اندازی شده و در حال حاضر قسمت‌های زیادی از این کشور پهناور، تحت پوشش اینترنت 5G است.

فروش فوق‌العاده دو میانرده جدید شرکت اوپو در دو روز ابتدایی

میان‌رده‌هایی پرقدرت و اقتصادی

از برجسته‌ترین مشخصات میان‌رده اوپو Reno3 می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد، پردازنده مدیاتک Dimensity 1000L، حافظه رم در دو مدل ۸ و ۱۲ گیگابایت و دوربین چهار‌گانه اشاره کرد. باتری این مدل دارای ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد. از طرفی مدل Reno3 Pro دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین باکیفیت‌تر است. طراحی این گوشی با حفره دوربین سلفی و گوشه‌های خمیده به برخی مدل‌های سامسونگ شباهت فراوانی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار