سردار ابوحمزه گفت:دولتمردان آمریکا مسئولیت شهادت سردار سلیمانی را عهده دار شدند یعنی جمهوری اسلامی در هر کجای دنیا به دلیل این خباثت هر آمریکایی خودش و منافعش در تیررس نظام جمهوری اسلامی است و ما به شدت آمریکایی‌ها را تنبیه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: مهمترین مساله برشمردن ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است زیرا او یک اسوه است اگر بخواهیم راهش را ادامه دهیم باید بدانیم چه ویژگی‌هایی باعث شد به این مقام و منزلت برسد.

او افزود: اولین و مهمترین ویژگی که شهید بزرگوار ما داشت بسیار اهل مطالعه بودسردار تلاش داشت اسلام علی و فاطمه را خوب بشناسداز ویژگی‌های بارز شهید اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبری امام خامنه ای؛ یک نمونه تمرد از دستور ولایت و امامت وجود نداشت و این دلیل محبوبیت حاج قاسم بود.

سردار ابوحمزه بصیرت، دشمن شناسی از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمان برشمرد و گفت: ۳ماه قبل از فروپاشی داعش سردار اعلام کرد که داعش از روی زمین محو خواهد شد این نشانه بصیرت یک فرمانده است.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: علیرغم توافقی که آمریکا با دولت عراق داشت که تعرضی نداشته باشند نقض پیمان کردند و رییس جمهور خبیث آمریکا مسئولیت این جنایت را پذیرفتند و این برای اولین بار بود.

او افزود: اشتباه بزرگ همین جا بود که دولتمردان آمریکا مسئولیت را عهده دار شدند یعنی جمهوری اسلامی در هر کجای دنیا به دلیل این خباثت هر آمریکایی خودش و منافعش در تیررس نظام جمهوری اسلامی است و ما به شدت آمریکایی‌ها را تنبیه خواهیم کرد.

آمریکایی ها را به شدت تنبیه خواهیم کرد

آمریکایی ها را به شدت تنبیه خواهیم کرد

آمریکایی ها را به شدت تنبیه خواهیم کرد

آمریکایی ها را به شدت تنبیه خواهیم کرد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.