نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس از پرداخت ۱۲۴ میلیارد ریال مالیات طی ۲ ماه گذشته به حساب شهرداری جیرفت خبر داد.

سعیدی در بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان جیرفت ضمن تبریک روز مالیات به کارکنان اداره امور مالیاتی و قدردانی از زحمات بی‌شائبه آنان، گفت: اختصاص بخشی از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری‌ها، باعث اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان شده است و تامین زیرساخت‌ها از محل وصول مالیات، نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره است.

وی با بیان اینکه آثار پرداخت مالیات باید برای مردم ملموس باشد، بیان کرد: باید آثار پرداخت مالیات برای مردم تبیین و این مهم در جامعه فرهنگ سازی شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش زیادی از زیرساخت‌های مهم شهری جیرفت و عنبرآباد و روستا‌ها از جمله بوستان‌ها و فضای سبز، مدارس، مراکز درمانی، تعمیر و بهسازی جاده‌ها و راه‌ها از محل پرداخت مالیات تامین می‌شود، افزود: اطلاع مردم از میزان واریزی ارزش افزوده و مالیات که از خود مردم اخذ می‌شود باعث افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان در پرداخت مالیات می‌شود که بایستی به آن توجه شود.

سعیدی تصریح کرد: اداره امور مالیاتی شهرستان تکریم ارباب رجوع و سرمایه گذاران را سرلوحه کاری خود قرار دهد و با معرفی مشوق‌های مالیاتی برای جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی و افزایش وصول ارزش افزوده با هدف گسترش زیرساخت‌های شهری و روستایی اقدام کند.

در حاشیه این بازدید رئیس و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد و بیان مشکلات پرداختند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباددر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ پرداخت مالیات عامل پیشرفت زیر ساختی شهر‌ها و روستا‌ها است،  از پرداخت ۱۲۴ میلیارد ریال مالیات در ۲ ماه گذشته به حساب شهرداری جیرفت بنا به گزارش رئیس اداره مالیاتی جیرفت خبر داد.

وی انجام و انتقال کلیه حساب‌های شرکت‌ها و معادن به بانک‌های جیرفت را سبب تبعات مثبت برشمرد و‌ گفت: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تمام توان سعی خواهم کرد سرمایه گذران را برای اجرای طرح‌های مهم به حوزه انتخابیه بیاورم و مدیران و کارکنان ادارات هم با انجام و پیگیری مشکلات سرمایه گذران در سیستم اداری راه سرمایه گذران را تسهیل کنند.

در این بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد ضمن گفت و گو با مراجعان و مودیان مالیاتی از نزدیک در جریان مشکلات این اداره و کارکنان قرار گرفت.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار