سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور قریب به ۵۱ درصدی مردم شهربابک پای صندوق‌های رای بودیم.

 سید کمال الدین نورالدینی پس از شمارش نهایی آمار رای دهندگان در شهرستان شهربابک گفت: در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور قریب به ۵۱ درصدی مردم شهربابک پای صندوق‌های رای بودیم  که این آمار نسبت به دور اول انتخابات، رشد نزدیک به ۲۶ درصد داشته است. 

وی تعداد کل آرای ماخوذه را ۳۶ هزار و ۶۶۰ عدد بر شمرد و افزود: در نهایت آرای دور دوم نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهربابک به ترتیب برای سعید جلیلی ۲۳ هزار و ۱۵۲ رای و برای مسعود پزشکیان ۱۲ هزار و ۳۵۸ رای بود.

سرپرست فرمانداری شهربابک ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان شهربابک در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری بیان کرد: خوشبختانه به همت همه مسئولان فعال در ستاد انتخابات شهرستان و اعضای شورای تامین، نیرو‌های امنیتی، انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و نظارتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در شهربابک بودیم.

 وی همچنین ضمن تبریک به مقام معظم رهبری، مردم شهرستان شهربابک و سراسر ایران و رئیس جمهور منتخب، توفیق خدمت رسانی به مردم و اعتلای ایران اسلامی و ایرانی را از خداوند متعال خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار