رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: فعلا اجازه بازگشایی صندوق‌ها داده نشده است و آمار انتخاباتی ارائه شده در فضای مجازی از اساس کذب است.

رحمان جلالی در جمع خبرنگاران در محل اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان کرمان با حضور اعضای شورای تامین و اعضای ستاد انتخابات از ساعت ۶ امروز فعال شده است. 

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۴۲۷ شعبه ثابت و ۹۶۰ صندوق سیار اخذ رأی در استان کرمان تصریح کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه حاشیه امنیتی و اجرایی در فرآیند انتخاب نداشتیم و کار به‌روال عادی در حال انجام است. 

جلالی با اشاره به تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۲ امشب افزود: فعلا اجازه بازگشایی صندوق‌ها داده نشده است و آمار انتخاباتی ارائه شده در فضای مجازی از اساس کذب است. 

وی عنوان کرد: پیک سوم مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات آغاز شده و استقبال بی‌نظیر بوده است و از آحاد مختلف مردم و رأی‌اولی‌ها برای حضور در پای صندوق اخذ رأی دعوت می‌کنم. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: تا کنون هیچ‌گونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی استان کرمان اعلام نشده است، اما آمادگی لازم برای تامین تعرفه مورد نیاز در شعب وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار