سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب خمینی(ره) بود

امام جمعه ریگان گفت: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب خمینی کبیر و سرباز خامنه‌ای عزیز بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی بیش از هرچیز دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب کنند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد: عظمت حاج قاسم در اطاعت آگاهانه واخلاص ومجاهدت دائمی او بود.

اوبیان داشت: حاج قاسم یک فرد نبود یک نماد، یک تفکر، یک راه نورانی وسمبل نصرت دین خدا وجهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود .

امام جمعه ریگان گفت: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب خمینی کبیر وسرباز خامنه‌ای عزیز بود وبعد از سال‌ها انتظار به آرزویش رسید .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت :سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت واتحاد جهان اسلام بود وانتقام حاج قاسم وهمراهانش را با فتح قدس وجهان بدون کدخدا تجربه خواهیم کرد.

او افزود: صیهونیسم پلید بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی، زنگ زوال سریعتر اسرائیل نامشروع را به صدا در خواهد آورد وجهان اسلام باید متحد‌تر شود وانتقام سختی از امریکا واسرائیل بگیرد.

امام جمعه ریگان با اشاره به رزمایش مشترک ایران وچین و روسیه در دریای عمان اشاره نمود وابراز کرد: مک فارلند می‌گوید این رزمایش سناریوی کابوس برای آمریکاست.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد : حضور موفق ومقتدارانه جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی وگسترش حوزه حفاظتی خود از ۳۰۰ هزار کیلومتر به بیش از ۲ میلیون کیلومتر مربع وحراست از آب را‌ههای مهم وحیاتی مانند باب المندب موجب تقویت وارتقا امنیت اقتصادی کشور‌های جهان شده است وموجب شده است چین وروسیه قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه باور کنند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه پیام رزمایش این است که در اوج فشار حداکثری وسیاست منزوی سازی ایران، نماد اقتدار منطقه‌ای ایران به نمایش گذاشته شد بیان داشت: این رزمایش در شاه را‌ههای اقتصادی جهان که محل عبور ۸۰ درصد نفت دنیاست برگزار گردید این خود زنگ خطری برای آمریکا و هم پیمانانش است.

او گفت: یکی از شگرد‌های دشمن در آستانه انتخابات تهدید‌های انتخاباتی است، ناامید کردن مردم در پای صندوق‌های رای، نامید کردن مردم در انتخاب اصلح در کنار صندوق‌های رای همه این‌ها تهدید‌های انتخاباتی است که ملت ایران تهدید‌های انتخاباتی را به فرصت‌های مبارک انتخاباتی تبدیل خواهند کرد .

در پایان نمازگزاران ریگانی راهپیمایی ضد آمریکایی در پی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی انجام دادند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار