کفر و استکبار با هم شدند تا سردار سلیمانی را شهید کنند

امام جمعه کرمان گفت: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها ایران اسلامی بلکه تمامی دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه بهشتیان در تمام صحنه های زندگی خدا ترس هستند گفت: انسانهای گنهکار به اوامر الهی توجه نکرده ودست به طغیان زده اند.

او افزود : ترس از خدا مراحلی دارد و کسانی که توحید را می شناسند و به حق توجه می کند در پیشگاه خداوند، ترس بیشتری دارند .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: یکی از علامت‌های مهم افراد بهشتی این است که به صورت جدی در همه صحنه‌های زندگی خدا را ناظر اعمال خود می‌دانند.

او با اشاره به اینکه مناسبت های زیادی را در پیش روداریم اما امروز حادثه بزرگی برای رخ داد و مردم را عزادار کرد افزود: یکی از مناسبت های مهم دستور کشف حجاب توسط رضا شاه بود که برای اینکه دیانت و ملیت ایرانی را از مردم بگیرد صادر شده بود.

امام جمعه کرمان  افزود: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها ایران اسلامی بلکه تمامی دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار هستند.

او تصریح کرد : این سردار رشید اسلام ثابت کرد که ایستاده است و با تمام دنیا مقابله کرد و تمامی کفر و استکبار باهم شدند تا وی را شهید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مدت چهل سال حضور جدی را در صحنه ایثار و شهادت داشت و اکنون پرچم ایران اسلامی در تمامی دنیا می درخشد افزود:با ریختن خون سردار سلیمانی و همرزمانش بار دیگر پرچم آزادی خواهی و اسلام برافراشته شد و استکبار جهانی بار دیگر به ذلت رسید.

او تصریح کرد: اکنون آمریکای جنایتکار و اعیادی اش باید بدانند پاسخ سختی را از ملت و مسئولین ایران اسلامی به زودی خواهند گرفت ، دنیای کفر باید بداند که در این شرایط حساس مردم و مسئولین  ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا بهای خون سردار سلیمانی را از اعیادی کفر به ویژه آمریکا بگیرند.

امام جمعه کرمان ضمن تشکر از مردم گفت: شما مردم قدرشناس آمدید تا ثابت کنید قدر زحمات و خدمات و ایثارگری سردار رشید اسلام را به خوبی می دانید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.