پورابراهیمی گفت: اقدام جنایتکارانه آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن این سردار سرافراز و محبوب قلوب ملت، نفرت هر چه بیشتری ایرانیان را بر علیه امریکا به همراه خواهد داشت وقطعا انتقام سخت در انتظار دولت منفور آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در پی شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است
بسمه تعالی
انا الله و انا علیه راجعون

شهادت مظلومانه سردار رشید جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی که با کینه و عداوت دشمنان عبری، عربی و آمریکایی انجام گردید دل‌های تمام مجاهدات و آزادی خواهان و عاشقان انقلاب و امام و رهبری را آکنده از اندوه نمود.

سردار عزیزی که سال‌ها عمر بابرکت خویش را در مجاهدت برای اعتلای مکتب شیعه قرار داد و پس از مجهادت‌های فراوان به آرزوی دیرینه خویش، فیض عظمای شهادت، نائل گردید.

مردم نجیب و شهید پرور استان کرمان به ویژه فرماندهان و رزمندگان استان کرمان، اندوهشان در این مصیب عظیم مضاعف است چرا که فرزندی از دیار کریمان را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام ور هبری نموده اند که دلاورمردی‌های او در هشت سال دفاع مقدس در لشکر همیشه پیروز ثارالله همواره موجب مباهات و عزت انقلاب اسلامی بوده است.

اقدام جنایتکارانه آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن این سردار سرافراز و محبوب قلوب ملت، نفرت هر چه بیشتری ایرانیان را بر علیه امریکا به همراه خواهد داشت وقطعا انتقام سخت در انتظار دولت منفور آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آنان خواهد بود.

اینجانب به عنوان یکی از رزمندگان لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس که افتخار بسیجی بودن در کنار این فرمانده دلاور را داشتم و نیز تمام ارادتمندان این سردار عزیز با امام و مقتدای خود عهد و پیمان می‌بندیم که همچنان پرچم جبهه مقاومت و جهاد در مقابل دشمن را برای اعتلای اسلام و مکتب شیعه با عزت و افتخار در اوج قرار داده و همچون سردار شهید قاسم سلیمانی مطیع امر رهبری باشیم.

در خاتمه اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این شهادت عظما به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و نیز خانواده معزز و بستگان بزرگوار ایشان از خداوند متعال برای روح مطهر این شهید سعید، علو درجات و برای خانواده ایشان و تمام دلسوختگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار