امام جمعه بم گفت: سردار شهید سلیمانی سال‌ها آرزوی شهادت داشت هرچند این داغ بر ما سخت و سنگین است، اما طبق فرموده رهبری ما در راه مبارزه با استکبار جهانی مصمم‌تر از گذشته خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام قاسم دانشی خطیب جمعه  شهرستان بم در خطبه‌های نماز جمعه شهر ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خداوند مزد سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی را داد سردارشهید سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست.

سردار سلیمانی به خوبی از حریم ولایت و اهل بیت دفاع کرد و در ایام ولادت حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

امام جمعه بم گفت: سردار شهید سلیمانی سال‌ها آرزوی شهادت داشت هرچند داغ این سردار عزیز بر ما سخت و سنگین است، اما طبق فرموده رهبری ما در راه مبارزه با استکبار جهانی مصمم‌تر از گذشته خواهیم بود.

حجت الاسلام دانشی امام‌جمعه بم گفت: سردار سلیمانی کابوس جهان استکبار و اسرائیل جنایتکار بود ،شهید سلیمانی بالاترین درجات نظامی را داشت، اما به سربازی ولایت و امت مسلمان افتخار میکرد.

خطیب جمعه بم افزود: ما با اعتمادی که به وعده‌های الهی داریم اطمینان داریم که اسلام پیروز است و باطل نابود خواهد شد. هر کدام از ما در هرجا و مقامی که هستیم باید یک سردار سلیمانی باشیم و جهان استکبار بداند که ما تا آخرین قطره خون در راه دفاع از اسلام ایستاده ایم و خسته نخواهیم شد.

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم گفت: سپاه پر افتخار ما سردار سلیمانی‌های زیادی دارد و راه پرافتخار شهدا همچنان ادامه خواهد داشت حشد الشعبی عراق و سایر نیرو‌های مقاومت در سراسر دنیا خود را خونخواه سردار سلیمانی این شهید بین‌المللی می‌دانند و لحظه‌ای آرام نخواهند ماند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار