پلیس آمریکا اعلام کرد یک جوان قطری را پس از حمله به پلیس در ایالت آریزونا به ضرب گلوله از پای درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیاالیوم، پلیس آمریکا اعلام کرد روز گذشته، جمعه، یک جوان قطری پس از درگیری با نیروی پلیس در آریزونا به ضرب گلوله کشته شده است.

«فرانک ملستید» رئیس اداره امنیت عمومی ایالت آریزونا اعلام کرد: این حادثه شب پنجشنبه گذشته روی داده است. هنگامی که «هیو گرانت» پلیس شیفت در حال گشت زنی و پیگرد رانندگان مست در یکی از محله‌های شهر فنیکس بوده است جوانی قطری به نام «محمد احمد الهاشمی» را می‌بیند که تابلوی راهنمایی رانندگی را روی زمین انداخته است.

پلیس از جوان قطری می‌خواهد که تابلو را به جای خود بازگرداند، ولی وی نمی‌پذیرد و جلوی ماشین پلیس راه می‌رود و وقتی پلیس می‌خواهد با شوکر وی را متوقف و دستگیر کند درگیری میان دو طرف رخ می‌دهد که در نهایت پلیس به سمت جوان قطری تیراندازی می‌کند.

برخی منابع می‌گویند الهاشمی با ویزای تحصیلی وارد آمریکا شده است درحالی که آسوشیتد پرس وی را دانشجوی سابق دانشگاه آریزونا معرفی کرده که معلوم نیست چگونه وارد خاک آمریکا شده است.

همچنین گفته شده این جوان قطری چهارشنبه گذشته قصد داشته وارد مرکز اسلامی شهر «تمبی» شود که پلیس مانع وی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
پلیس پلید امریکایی عرضه ی دستگیری این جوون مسلمونو نداشت و از اسلحه اش استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
اصلا تو فیلم هم تابلوی راهنمایی نمیکنه.امریکایی ها و رسانه هاشون کذاب اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
چرا اخبارو درست تحقیق نمیکنین؟ این جوان، ایرانی الاصل با تابعیت قطر و همشهری بنده بوده که برا نماز به مسجدی تو امریکا که متعلق به سعودی ها بوده میره.سعودی ها چون میفهمن ایشون قطریه باهاش دعوا میکنن و زنگ پلیس میزنن.پلیس هم اونو میکشه.خدا قاتل و عاملان قتل همشهریمو لعنت کنه.آمین
آخرین اخبار