مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: محصولات دانش بنیان در سطح استان اردبیل هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ معرفی به بازارهای مطرح حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل قاسم رحیمی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همزمان با شروع هفته پژوهش، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار شرکت در استان اردبیل برگزار شد.

او ادامه داد: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز همانند سال‌های گذشته با در اختیار گرفتن غرفه‌ای آخرین دستاورد‌های واحد‌های تولیدی این استان از جمله محصولات شرکت دارو‌های گیاهی ساجد و مزرعه آرتان را به نمایش گذاشت.

رحیمی با تاکید داشتن اولویت معرفی محصولات واحد‌های تولیدی دانش بنیان خاطر نشان کرد: در طول مدت برپایی این نمایشگاه، کارشناسان متعددی حضور داشته و به معرفی و توضیح ابعاد علمی و فنی محصولات به نمایش گذاشته شده در غرفه این اداره کل پرداختند.

او افزود: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ بعد از ظهر در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد و با توجه به استقبال چشمگیر مردم توانستیم در معرفی و تبلیغ محصولات تولید شده در این استان به خوبی ظاهر شویم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.