بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین

به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی، شش کاندید برترین عنوان رایانه‌ای سال ۲۰۱۹ را اعلام کرده است.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوینبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۹ تعداد بسیار کمی از عناوین بسیار پرطرفدار یا رده بالا وارد بازار شدند و به نوعی می‌توان گفت سال ۲۰۱۹ میزبان بازی‌هایی بودند که عملا یا سابقه درخشانی نداشتند و یا برای اولین بار وارد دنیای عناوین رایانه‌ای می‌شدند. اما در این میان چند عنوان بسیار بزرگ نیز وارد بازار شدند که گیمر‌های زیادی در انتظار عرضه این بازی‌ها بودند و به‌واسطه تریلر‌هایی که از این عناوین منتشر شده بود، توانسته بودند حتی قبل از عرضه در بازار طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

در ادامه قصد داریم شش عنوان برتر در دنیای بازی‌های رایانه‌ای را معرفی کنیم:

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Death Stranding

یکی از عناوین بسیار بزرگ در دنیای عناوین رایانه‌ای بازی که توسط هیدئو کوجیما ساخته شده است و به دلیل انتشار اخبار مبهم توسط سازنده این عنوان به مرموزترین بازی رایانه‌ای شهرت یافته، بازی Death Stranding است. نزدیک به دو هفته از انتشار این بازی می‌گذرد و گیمر‌ها استقبال بسیار خوبی از این عنوان کردند. داستان این عنوان روایتگر زندگی شخصی است که در دنیایی بزرگ که به دلیل انفجار، بیشتر انسان‌های آن مرده‌اند، در انزوا و تنهایی زندگی می‌کند و در این میان نیرو‌های ماورایی قصد دارند هر کسی را که هنوز زنده است را از بین ببرد و شخصیت اصلی داستان که سم نام دارد، در حال تلاش برای زنده ماندن است. در حال حاضر این عنوان برای کنسول PS4 در بازار عرضه شده و قرار در ماه‌های آینده نسخه پلتفرم کامپیوتر آن نیز عرضه شود.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Super Smash Bros. Ultimate

بازی Super Smash Bros. Ultimate یکی از عناوین سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت نیتندو ساخته شده و مثل همیشه کاراکتر محبوب نینتندو یعنی کربی در این بازی نقش آفرینی خواهد کرد. گیمر با ورود به بخش کمپین و داستانی بازی، با نقشه‌ای بسیار وسیع و گسترده مواجه خواهد شد که در آن تمام شخصیت‌های بازی به وسیله نیرویی شیطانی تسخیر شده‌اند و کربی قصد دارد آن‌ها را از شر این نیرو‌های شیطانی نجات دهد.

این عنوان دارای طرفداران خاص خود است و هر گیمری به دلیل گرافیک عجیب بازی، از اجرای آن احساس رضایت نخواهد کرد؛ عنوان Super Smash Bros. Ultimate به طور انحصاری در اختیار گیمر‌های کنسول نینتندو سوییچ قرار دارد.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی Resident evil 2 remake

بازی Resident evil 2 remake آخرین عنوان عرضه شده از مجموعه Resident evil و ساخته شده توسط شرکت کپ کام است که در هنگام عرضه با استقبال بسیار خوب گیمر‌ها مواجه شد و مانند نسخه‌‎های قبلی این مجموعه روایتگر داستانی ترسناک و اکشن است. این بازی نسخه باز سازی شده عنوان Resident evil 2 است که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و شرکت کپ کام این عنوان را با تغییراتی جزئی، اما با بهبود چشمگیر گرافیکی روانه بازار کرد. هدف شرکت کپ کام از عرضه این بازی صرفا ایجاد حس نوستالژی در گیمر‌ها بود.

عنوان Resident evil 2 remake در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Control

یکی دیگر از عناوین بسیار پرطرفدار به واسطه انتشار تریلر‌هایی بسیار زیبا، بازی Control است که داستانی اکشن و ماجراجویی دارد و گیمر در آن امکان استفاده از قدرت‌های ماورایی را خواهد داشت. داستان این بازی هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و آنچه صرفا اجرای این بازی را برای گیمر‌ها لذت بخش خواهد کرد، گیم پلی جذاب این بازی است. داستان این بازی درباره شخصیتب به نام جسی است که عضو یکی از نیرو‌های امنیتی کشور آمریکاست و قصد دارد با از بین بردن رقیبان خود ریاست این سازمان آمریکایی را در دست بگیرد.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در بازار جهانی عرضه شده است.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی Sekiro shadows die twice

بازی sekiro shadows die twice یکی از عناوین نسبتا جذاب و پرطرفدار در سبک مبارزه با شمشیر بوده که توسط شرکت From Software وارد بازار شده است. داستان این بازی در ژاپن و در اواخر قرن شانزدهم جریان دارد؛ شخصیت اصلی بازی یک جنگجوی ژاپنی است که از مرگ نجات پیدا کرده، اما یکی از دستانش توسط فرمانده‌ای سامورایی قطع شده است و هدف او در بازی انتقام گرفتن از کسی است که دستش را قطع کرده؛ گیمر در این بازی یک بازوی فولادی در اختیار دارد که می‌توانند سلاح‌های مختلفی را روی آن نصب کند.

این بازی هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی The outer worlds

بازی The outer worlds یکی از عناوینی است که در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد؛ این عنوان تک نفره و در سبک عملی تخیلی و توسط شرکت Obsidian Entertainment ساخته شده است. داستان این بازی در آینده‌ای موازی با جهان امروزی جریان دارد، اما در این بازی رییس جمهوری آمریکا که در سال ۱۹۰۱ کشته شده بود، زنده است؛ گیمر در این بازی مسافر یک سفیه فضایی است که دچار نقص فنی شده و سفر ده سال این سفینه به سفری شصت ساله تبدیل شده است. بازی the outer worlds برای کنسول‌های PS4، Xbox One، نینتندو سوییچ و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.


بیشتر بخوانید: مدت زمان گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شد


عناوین گفته شده شش کاندید برترین بازی‌های رایانه‌‍‌ای سال ۲۰۱۹ محبوب هستند که قرار است یکی از آن‌ها به عنوان برترین بازی سال انتخاب شود؛ به نظر شما کدام یک از این شش عنوان برترین عنوان سال خواهد بود؟

انتهای پیام/

شش کاندید برترین عنوان رایانه‌ای امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
SeSe
۰۱:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
من که به کنترل رای میدم چون یه بازی کاملا جدید بود که بدون تبلیغات آنچنانی و حتی بودجه زیادی خودش رو رسونده به این لیست و اسمش افتاده کنار این عناوین بزرگ... به نظرم شروع خیلی خوبی داشت این عنوان لیاقتش رو داره
Iran (Islamic Republic of)
Unknown
۰۰:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
گیم فقط دوتا2. بقیش سوسول بازیه
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۰:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
عنوان دث استرندینگ‌ شاهکاری بود که داشتم ازش لذت میبردم که یکباره اینترنت قطع شد !! اگر فردا وصل بشه ادامش میدم . شاهکار و مظلوم هست بازیش .
Iran (Islamic Republic of)
Ancient Gamer
۰۲:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من نمیگم کدوم بهتر ولی با توجه به اینکه من تعداد زیادی از بازی های میازاکی را بازی کردم میتونم بگم سکیرو یک گیم پلی فوق العاده افتضاح و دور از انتظار نسبت به سری سولز و بلادبورن داره... کسایی که بازی کردن میدونن چی میگم
Iran (Islamic Republic of)
sam
۲۰:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
نمیشه گفت که گیم پلی افتضاحی داره ولی با مقایسه با بقیه بازیهایی که میشه با sekiro مقایسه کرد واقعا کم گذاشتن.DS رو من بیشتر ترجیح میدم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ببخشید ولی این متن ها رو بدین کسی بنویسه که حداقل راجع به بازی ها مطالعه داشته باشه و یه چند تایی رو بازی کرده باشه
بخوام توضیح بدم کل مقاله تون رو هواست حداقل از سایت های خارجی ترجمه کنین.
Iran (Islamic Republic of)
Mehrad
۰۰:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
الان اینترنت ۵ روزه قطعه من خودم شخصا گیمر کلش اف کلنزم ۶۲ تا وار پشت هم برد داشتیم که خراب شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ولی ناموسا اونایی ک کلش بازی میکنن جزو گیمرا نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
Death Stranding واقعا شاهکاره
Iran (Islamic Republic of)
وهاب
۱۰:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بازی ها در ژانرهای متفاوت از هم قرار دارن و من به شخصه چون از کنسول استفاده نمیکنم لاجرم بازی بزرگی مثل death stranding ر نتونستم بازی کنم اما با توجه به تصاویر و تریلر هایی که از بازی دیدم بدون شک میتونم بگم از نظر گرافیک حد الق یک لول بالاتر از سایر بازی های عنوان شده است و استفاده از صدا و چهره سوپر استارها به نحوی جالب توجه هست اما بازی sekiro از به نظر من داستان و گیم پلی خسته کننده ای داره و شباهت اون به سری بازی های dark soul به نحو خسته کننده ای این بازی رو سخت و تکراری کرده .. همینطور قرار دادن بازی resident evil 2 در این لیست اصلا انصاف نیست درسته که این بازی در زمان خودش حرف های زیادی برای گفتن داشت مخصوصا گیم پلی نوآورانه و روان و داستان جالب که در کنار فضای تاریک و مرموز به خوبی میتونست حس ترس رو به گیمر القا کنه و من یادمه این بازی جز معدود بازی هایی بود که ادرنالین خون منو به بالاترین حد میرسوند اما قرار دادنش در کنار بازی های امروز و قضاوت در موردشون جفای بزرگی در حق این بازی هست باقی بازی ها برای شخص بنده چندان جالب توجه نیستند ... در پایان از باشگاه خبرناران جوان تقاضا دارم در به بازی های سبک نقش آفرینی ( roll playing game ) هم توجه کنند و مطالب و اخبار مربوط به این سبک رو هم انتشار بدند ... تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اگر بر فرض محال قدرت دست همچین موجودات وحشی وغارتگر به افتد با مردم وکشور چکار می کنند خدا به داد مان برسد
Iran (Islamic Republic of)
arman
۰۰:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
توروخداا اخه اینم انصافه رفتین 5 روزه اینترنت مردمو قطع کردین ؟:/
من کالاف دیوتی موبایل بازی میکنم میتواستم پول بدم بتل پس بخرم تا وقتی ک سیزن دومش نیومده . ولی نتو قط کردن همه چی خراب شد . قراره فردا مود زامبی بیاد تو کالاف الان نت وصل نیس . این نامردی نی :/ بابا ب خداا همه ما گیمرا چیکار کردیم ک نتو ا ما هم قط کردن ؟؟
ما ک سرمون فقط تو بازی هستش حداقل سرورای بازی هارو قط نمیکردن :/
گفتن شاید فردا وصل شه کلا البته با حرف جهرمی :|
Yjc جان توروخداا پیگیر باش مام خدایی داریم . به خداا دارم دیوونه میشم این چن روزه بازی نکردم - _ -
Iran (Islamic Republic of)
arman
۰۰:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
به نظرم بهترین بازی کالاف دیوتی موبایله :/ تا الان 1 ماهه ک اومده در برابر پابجی 2 ساله دو برابر پابجی دانلود داشته . 140 میلیون :)بازی با گرافیک بالا و فوق‌العاده شگفت انگیز :)
پیشنهاد میکنم همه نصب کنین :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی فقط Dota2 :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
Sajad
۱۸:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
دولت اگه میتونست همه این بازیها رو تو ایران ممنوع میکرد
Iran (Islamic Republic of)
Milado Redfield
۱۸:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
رزیدنت اویل ۲ ریمیک
Iran (Islamic Republic of)
Arthur Morgan
۱۷:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بنظر بنده جای بازی کالاف دیوتی توی این لیست خالیه...این بازی بیش از قبل به صحنه های تلخ جنگ پرداخته و از گرافیک بالا و ریزه کاری های پرظرافت برخورداره...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
با این وضع نمیشه خرید که اینا کلی قیمت نجومی دارن و گرون هستند ولی بازی های ۲۰۱۸ قشنگتر بودن مث رد دد و اسپایدی
Iran (Islamic Republic of)
م.الف
۱۶:۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
death stranding اوایلش یکم خسته کنندس تا برسی به آخراش که زیپلاین می زنی. کنترل بد بود. سکیرو واسه همه خوب نیس واسه کسایی که سبک دارک سول دوست دارن یا بلادبورن عالیه ولی مخاطب عام نه. outer worlds هم خوشم نیومد. resident evil 2 remake از نظر همه چی عالیه. فعلا هم که 10/10 تو لیست همینه!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به نظر من دث استرندینگ از لحاظ داستانی خیلی خوب کار شده ولی گیم پلیش چیزی نبود که من انتظار داشتم و تو بعضی از نقاط خیلی حوصله سربر میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی دث استرندینگ خیلی بیشتر از اینا جای کار داشت و کوجیما الکی برا هیاهو میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی The outer worlds واقعا جذابه و به گیمرها توصیه میکنم حتما یه بار تجربش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نه بابا سکیرو واقعا جذاب تره
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی Control اصلااااا خوب نبود و داستان واقعا مضخرفی داره
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

شرکت سازنده روی گیم پلی و شیوه مبارزات این بازی مانور داده است.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به سلیقه بقیه توهین نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی Resident evil 2 remake فقط به خاطر حس نوستالژی که داشته اومده تو این لیست وگرنه هیچ چیز جذابی برا گیمرا توش وجود نداشت
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

هدف شرکت سازنده هم از ساخت این بازی ایجاد حس نوستالژی در گیمرهاست.

Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۱۴:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنت هم که وصل و میتونیم بازی کال آف و اجرا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به بههههه
Iran (Islamic Republic of)
arman
۰۰:۰۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بابا دمت گرم ب خداااا من این چن روز کالاف بازی نکردم دارم دیوونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خداییش هیدئو کوجیما با اون همه مخفی کاری که کرد تهش چی تحویل داد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی به اون خوبیییییی
معلومه خیلی گیمر سطح پایینی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
یه احترامی به نظر همدیگه بزاریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنت بین المللی هم که وصل شد و گیمرها میتونن به راحتی بازی‌های دلخواهشون رو دانلود کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فعلا تو همه شهر ها در دسترس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کوووووووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
چرا برا من وصل نشدهههههه
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۴:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کاش یه روزی بیاد که بدون پرداخت هزینه زیاد بتونیم نسخه اصلی این بازی‌ها بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آره بخدا انقدر اکانت کرکی خریدیم خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینکه یه بازی از شرکت نینتندو اونم به صورت انحصاری برای کنسول سوییچ بخواد جزو بازی‌های برتر جهان باشه خیلی مسخرس
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

کنسول نینتندو سوییچ یکی از کنسول‌های بسیار پرطرفدار در جهان است.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بالاخره این کنسول هم گیمرهای خاص خودشو داره و نمی‌شه اونا رو نادیده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۴:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
یعنی الان منی که نینتندو سوییچ دارم نباید بازی بزرگ برای کنسول عرضه بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اگه منظورت این که نینتندو طرفدار نداره که اشتباه بزرگی میکنی دوست اتفاقا یکی از پر طرفدارترین کنسول هاست حتما بازی هاش رو امتحان کن پشیمون نمیشی بازی هاش خیلی خاص و جذابن مگر اینکه از اون دسته از گیمرهایی باشی که فقط گرافیک واقع گرایانه براشون مهم باشه. البته یک نکته هم بگم حتما نیازی نیست کنسولش رو داشته باشی میتونی با شبیه ساز روی رایانه اجرا کنی
Netherlands
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
عزیز دمت گرم جواب کامنتارو میدی جواب منم بده ببینم با این وضع خرابی دلار ما گیمر ها کل چشم و امیدمون به جمعه سیاهه که بازی ها تخفیف بخورن ما هم خریداری کنیم میدونم الآن میگین برین از سایت های کرکی دانلود کنید اکانت هکی بزنین یا هر چی ولی عزیز ما مسلمونیم قانونی میخریم حالا من با این قطعی اینترنت از کجا برم گیفت بخرم بلک فرایدی بازی رو بگیرم؟ ناموسا تو رو به مقدساتتون به خدایی که میپرستید و اگر هم نمیپرستید مرد باشین جواب منو بدین
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

طبق اعلام مسئولین مشکل اینترنت به زودی حل خواهد شد.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نمردیم و معنی کلمه (به زودی) زو هم فهمیدیم :) 5روز گذشت
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

طبق اعلام مسئولین مشکل اینترنت به زودی حل خواهد شد.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اونم چه وصل شدنی هیچ جا رو باز نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نسخه جدید بولی کی میااااددد اینو بگین بمممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آره بخدا یادش بخیر با پی اس 2 چه قدر بازی می‌کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کلا راک استار حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این بازی که محشر بوووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بنظرم جی تی ای جاش تو این لیست خیلی خالیه و خداکنه سال دیگه تو این لیست ببینیمش
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

تاریخ معرفی نسخه بعدی GTA مشخص نیست.

Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آره بخدا خیلیا منتظر ورژن جدید این بازی نابن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بابا اصلا راک استار جاش خالیه خداییش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
جی تی ای برا 2014 هست چکارش به سال 2019..امسال سال بازی بود ولی بدشانشی قیمت دلار خیلی بالا رفت..بازی زیر 300 توکلاس aaaوجود نداره..
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

تاریخ معرفی نسخه بعدی GTA مشخص نیست.

Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۰۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به احتمال زیاد درسال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ همراه با ps5 و ایکس باکس اسکارلت عرضه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این گزارش الان وسط قطع بودن اینترنت به چه دردی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۲:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
داداش انتخاب کن بعدا دانلود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به نظرم کسب اطلاعت ربطی به قطعی اینترنت نداره ها
Iran (Islamic Republic of)
Wolf
۱۱:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
الان بازی های انلاینو چیکار کنیم؟؟؟
من نمیتونم بشینم فورتنایتو ک چند ساله باهاش بازی میکنم ول کنم که :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آره بخدا غیر از اون کلش آف کلز یا پابجی هم هست که نمی‌تونیم بازی کنیم و الان خیلیا بش اعتیاد دارن
Iran (Islamic Republic of)
Wolf
۱۲:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقط این نیست ک
خیلیا با این بازی پول درمیاوردن ک جزو شغلشون بود الان نت نیس از کارشون افتادن
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۲:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بابا بازی میخوایم چی کار یه سایت نمیتونیم باز کنیم الان
Iran (Islamic Republic of)
یک بنده خدا
۲۳:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اره منم بتل پس گرفتم بعد چلنجاشو نرفتم نمیدونم چیکار کنم|:
Iran (Islamic Republic of)
david
۱۱:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این که شما توی نمایه خبرتون برداشتید عکس دث استرندینگ رو گذاشتید یعنی دارید ازش حمایت میکنید که بهترین بازی بشه؛ چرا Sekiro shadows die twice رو نذاشتید>؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خب به نظرت تو این بازیا اصلا بازی هست که بتونه با دث رقابت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۱۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
قطعا دث تو این شیش تا بازی از همه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی دث اونقد تعریفی نیست ولی چون اثر استاد کوجیما هست و یه نواوری اورده تو این لیست اومده..سکرو لیاقت بیشتری داره..
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
هیچ کدومشون قابل مقایسه با دث استرندینگ نیستن
Iran (Islamic Republic of)
fara
۱۱:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
تکلیف ما گیمرا چی میشه تا کی باید این وضع تحمل کنیم ؟ و الان کل صنعت جهان رو بازی open world میچرخه و ما از نصف بازی ها محرومیم
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۱:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
یه لنگه پا موندیم تا اینترنت وصل شه و نمی‌‎تونیم هیچ کدوم از بازی‌ها اجرا کنیم. بابا بسهههههههههههه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
الان مپ کلش منو زدن ترکوندن و نمیتونم برم توشششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اگه پلیر باشی بازی زیاد هست..دستینی 2 تو استیم فری شده و جهان بازه..اهله بتل رویالم باشی رینگ اف الیسیوم فری هست میتونی بازی کنی..بازیای های مولتی پلیر انلاینم زیادن فری که با یه سرچ تو استیمن میتونی دانلود کنی..پینگا هم قابل قبول شده و حولو حوش 100 تا 120 رسیده و برای بازیای انلاین میشه استفاده کرد..
Iran (Islamic Republic of)
حمید حق
۱۰:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
یک گزارش از بازی های استراتژیکی تهیه کنید.بازی های با محوریت ساختن تمدن های قدیمی.بازی هایی قدیمی تر از قلعه.یا بازی کماندوها که بسیار بازی جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خدا ویکیلی کی اونا رو دیگه بازی می‌کنه بخان گزارش بزنن براش D:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
گزارش بازی‌های استراتژیک جدید مثل Dota 2 رو باید بزنن نه اون بازی‌های منسوخ شده رو
Iran (Islamic Republic of)
حمید حق
۱۵:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
لذتی که بازی های فکری و استراتژیکی داره...رد دد و گاد اف وار و کال اف دیوتی و فار کری و فیفا و پی اس و...نداره
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۰:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
در نظرات همه میگن اینترنت رو وصل کنید.درسته که حق همه هست که اینترنت وصل بشه ولی،ضعف نشون دادن برای اینترنت جالب نیست.منم اگه بگم بیشتر از بقیه به اینترنت نیاز ندارم،دروغ گفتم.ولی اگه قرار باشه من بخاطر نبود اینترنت دچار ضعف بشم،همون بهتر که نباشم.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این حرفت خیلی مضخرفه و نشون می‌ده خیلی دیدت کوتاهه
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
۱۲:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
واقعا تاحالا تو اینترنت رفتی اصلا که داری اینجوری حرف میزنی درباره شبکه جهانی؟ الان نصف کسب و کارا اینترنتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقط رد دد رد
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۰:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

این عنوان برای سال گذشته است

Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
جی تی ای که خیلی بهتر از رد دده
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۰:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

این عنوان برای سال گذشته است

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
رد دد از نظر گرافیک و ماجرا خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نت رو وصل کن تا بگم :))
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۰۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
گرو کشی میکنی؟ :))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقط اِویل...من قبلا یکیشو به پایان رسوندم دوبار(:
خسته نباشم
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۱۱:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این اویل جدیده خیلی خوبه یه امتحان کن حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کلا مجموعه اویل به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
با كدوم اينترنت دانلود و بازي كنيم؟ ما فعلا به خاطر قطع نت كار و درسمون مختل شده و ديگه به بازي نميتونيم فكر كنيم!! چرا نظراتمونو تو اخبار نميخونيد! فقط اون نظرات كه چه خوبه نت قطع شده ر بايد نشون بديد؟؟!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

می‌توانید از سایت‌های داخلی و با اینترنت نیم بها بازی‌ دلخواه خود را دانلود کنید.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
میشه یکی از این سایت ها را معرفی کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این همه سایت ایرانی معروف که بازی‌ها رو کرک شده و رایگان میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خب حالا یکشیو بگین!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خب حالا یکشیو بگین!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سلام yjc جان. عزیز دل ما اومدیم بازی رو هم از اپ ها و سایت های داخلی دانلود کردیم، بازی هایی که سروراشون خارج از کشوره رو دیگه چیکار کنیم اخه. نمیشه که بازی کرد. باید دانلود کنی بزاری گوشه ی صفحه خاک بخوره
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۹:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی با اعصاب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
وقتی اینترنت قطعه و اینا رو میبینیم فقط حسرت باید بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بخدا با این قیمت دلار هیچ کدومو نمیتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
Death stranding که فقط راه رفتن از این ور مپ به اون ور مپ بود
گیم پلی جذابی نداشت
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

داستان بازی از جذابیت بالایی برخوردار بوده و کافی است به مکالمات کاراکترها دقت کنید.

Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۱:۴۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بابا دث استرندینگ به جز فیلمای تو مخیش خیلی بازی خبیه انصافا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
من موندم چه جوری راجب دث استرندینگ اینجوری حرف میزنی؟
نشون میده خیلی گیمر نوبی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
من استریم گیم پلی دف استرندینگ رو دیدم که یکی دیگه بازی میکرد، تقریبا حدود 10-15 ساعت اولشو و فقط دیدم و دیگه نتونستم ادامه بدم واقعا هم حالم بهم خورد و هم حوصلم سر رفت. ولی خود بازی از نظر ظاهری چیز قشنگی بود.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

داستان بازی از جذابیت بالایی برخوردار بوده و کافی است به مکالمات کاراکترها دقت کنید.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
وقتی اینترنت نیست اخه چطوری بازی دانلود کنیم که بتونیم بازی هم بکنیم
بابا مگه نگفتین به زودی وصل میشه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۹:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

دانلود بازی با اینترنت نیم بها از سایت‌های داخلی امکان پذیر است.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ادمین محترم راست میگن خیلی از سایتای دانلود بازی هنوز بازه که میشه ازشون بازی دانلود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بخداااا منتظر اینترنتیم ماااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نت بین الملل هم بسلامتی وصل شد.ولی من همین چند روز اینترنت بین الملل قطع بوده 500 گیگ بیشتر بازی و فیلم گرفتم..بازی هم سکیرو دت استراندینگ شانس بیشتری دارن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو چرا وصل نمیکنن!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نشون میده بد جور معتاده بازی هستیا
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
هیچ کسیم جواب نمیده کی وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نظرتون چیه اول اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بابا چه ربطی به اینا داره اینترنت؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Wolf
۱۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بالایی چیچی ربط ب نت نداره؟ الان نصف گیمرایی ک انلاین بازی میکردنو استریم میکردن نون خودشونو درمیاوردن الان رو هوان بیشتر بازی های پرطرفدارم انلاینه ک باید نت باشه تا بازی کرد :/
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۱۲:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بابا نمیخوان وصل کنن حداقل اینترنت بازی‌ها رو وصل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خیالتون راحت ملت ما فهیم تر از اینن که خر بشن :) اگه دقت کرده باشین اینو همیشه میگن تو اخبار، اینترنتم چون ما به شنبه علاقه خاصی داریم شنبه وصل میکنن تا شنبه باید نسخ بمونیم D:
Iran (Islamic Republic of)
یه گیمر نووب
۰۸:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آخه الان وقت این خبر بود :'')))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
تشنه گیم شدیم الان :)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
جالبه،خبری از call of duty نیست
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

به خاطر آنلاین بودن بازی نمی‌شود این بازی را با بازی‌های آفلاین مقایسه کرد.

Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۲:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فضل دو فورتنایت هم که تازه اومده رو هم نزدن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
Call of duty modern warfare 2019 :|
من :|
PS4 :|
پی سی همسایمون :|
قیمت بنزین :|
شركت اكتیویژن :|
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

بازی آنلاین را نمی‌توان با عناوین آفلاین بازار مقایسه کرد.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آخه چه جوری کال آف و با دث استرندینگ بخوان مقایسه کنن نابغه؟
Iran (Islamic Republic of)
متین
۰۸:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بدون شک اثر عالی استاد کوجیما
death stranding
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نه واقعا اویل هم بهتره هم نوستالژی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
این امار غلطه
الان برترین بازیها pubg و cod و bf هستن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۸:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

عناوین آفلاین با بازی‌های آنلاین مقایسه نمی‌شوند.

Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نه خدا وکیلی پابجی و اصلا نمیشه جزو بازی‌های برتر حساب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل شه ایشالا میریم نظر میدیم
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۲:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سلطان فک کنم منظورشون اینه تو کامنتا نظرتو بگی
Iran (Islamic Republic of)
bdshahab
۰۸:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
من خودم برنامه نویسم و آرزویم ساخت چنین بازی‌هایی است؛ ولی این نیازمند داشتن اینترنت هست و به هیچ وجه با شبکه داخلی حتی با گذاشتن تمام فایلهای آموزشی و مرتبط با آن، ممکن نیست که بتوان با این روش درآمد زایی یا حتی کسب تجربه کرد؛ در ضمن با داشتن این حکومت و سیاستهایی که دارد، تحریم ها هم هست و حتی بیشتر هم می‌شود و این وضعیت اقتصادی را روز به روز بدتر می‌کند و امکان خرید قطعات کامپیوتری را هم برای مردم سخت تر می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۲:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
قیمت سخت افزار انقدری بلا رفته که قشر متوسط جامعه هم نمی‌تونن یه سیستم معمولی برا خودشون جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقط پابچی
Iran (Islamic Republic of)
شمیم
۱۲:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقط کال آف :)))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فورتنایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
فقطططط بازی های تلگرام.
چیه :/ من بازیای تلگرامو دوست دارم :|
Germany
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
انشا الله بزودی شاهد اسامی بازی های ایرانی دربین این بازی ها باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به نظر نمیر‌سه ایران بتونه همین اول کاری با شرکتای بزرگی مثل اینا رقابت کنه‌ ها :/
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۲:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
چی بگم آخهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازی ایرانی zombies VS Akhunds
رو پیشنهاد میکنم