ساخت نسخه جدید مجموعه Mass Effect کلید خورد

شرکت Despite اعلام کرد که مراحل ساخت نسخه پنجم بازی Mass Effect آغاز شده و این مجموعه قرار است ادامه داشته باشد.

ساخت نسخه جدید مجموعه Mass Effect کلید خوردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Despite یکی از شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌‎ای بوده که مجموعه پرطرفدار Dragon Age را روانه بازار کرده است. این شرکت در حال حاضر روی عناوین Anthem  و Dragon Age 4 کار می‌کند که این دو عنوان به واسطه تریلرهایی که از آن‌ها منتشر شده، توانسته‌اند نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کنند. اما ظاهرا شرکت Despite کار خود را محدود به عرضه این دو عنوان بسیار بزرگ نکرده و این شرکت بزرگ قصد دارد نسخه‌ای جدید از مجموعه Mass Effect را طراحی کند.

به تازگی اعلام شده است که شرکت Despite قصد دارد فعالیت خود روی پنجمین نسخه از مجموعه Mass Effect را آغاز کند و این بازی فعلا مراحل اولیه ساخت را طی می‌کند. مایکل گمبل کارگردانی نسخه جدید مجموعه Mass Effect را برعهده دارد و طبق اعلام او فعلا قرار نیست از این بازی هیچ اطلاعاتی منتشر شود و صرفا خبر آغاز مراحل ساخت این بازی اعلام شده است.

ساخت نسخه جدید مجموعه Mass Effect کلید خورد

خبر ساخته شده نسخه جدید بازی Mass Effect موضوع شگفت انگیزی نیست چرا که این عنوان همواره موفق بوده و قطعا شرکت Despite نیز از عرضه آن هرگز دست نخواهد کشید. اما با انتشار خبر ساخته شدن نسخه جدید این مجموعه، بسیاری از منتقدان اعلام کردند که این عنوان با استقبال بسیار زیاد مواجه نخواهد شد چرا که نسخه قبلی این مجموعه نتوانسته بود نظر کاربران را جلب کند و دارای ایرادات زیادی در بخش داستانی بود؛ شرکت سازنده نیز نسبت به ایرادات موجود در این بازی هیچ واکنشی نشان نداد و پس از گذشت چند ماه صرفا با انتشار یک بروزرسانی، موارد جدید را به این بازی اضافه کرد.


بیشتر بخوانید: عرضه مجموعه عناوین یاکوزا برای کنسول Xbox One


با این حال تا تاریخی نامعلوم باید منتظر بود و دید که آیا نسخه جدید مجموعه Mass Effect می‌تواند نواقص نسخه قبلی این مجموعه پرطرفدار را برطرف کند یا قرار است نسخه پنجم بازی Mass Effect، آخرین نسخه این مجموعه باشد.

انتهای پیام/

مجموعه Mass Effect ادامه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار