مجموعه Halo در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار گرفت

شرکت مایکروسافت در مراسم X019 اعلام کرد که مجموعه Halo از طریق فروشگاه استیم در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار دارد.

مجموعه Halo در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت مایکروسافت طبق روال هرساله خود مراسم X019 را با هدف معرفی عناوین ساخته شده یا در حال عرضه برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر را برگزار کرد که بسیاری از عناوین مورد انتظار کنسول XboxOne در آن معرفی شدند. شرکت مایکروسافت در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که مجموعه Halo قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شوند و شرکت مایکروسافت قصد دارد تمامی نسخه‌های مجموعه Halo را در قالب یک مجموعه با نام Halo: Master Chief Collection برای پلتفرم کامپیوتر عرضه کند. اما در مراسم X019، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تست بتای بازی Halo: Reach برای پلتفرم کامپیوتر انجام شده است و این بازی قرار است در سوم دسامبر برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

اعلام خبر عرضه بازی Halo: Reach باعث خوشحالی بسیاری از گیمر‌های پلتفرم کامپیوتر شد چرا که قرار بود تمامی نسخه‌های این مجموعه به صورت یکجا عرضه شوند و عرضه بازی Halo: Reach به معنای آماده شدن کامل این مجموعه برای پلتفرم کامپیوتر است؛ همچنین مایکروسافت اعلام کرده است بازی Halo: Reach با موس و کیبورد بهینه سازی شده است و گیمر‌ها نباید نگران سخت بودن کنترل بازی به وسیله موس و کیبورد باشند.

مجموعه Halo در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار گرفت

شرکت مایکروسافت مجموعه Halo: Master Chief Collection را در حال حاضر وارد فروشگاه استیم کرده است و گیمر‌ها می‌توانند با پرداخت قیمتی نزدیک به ۴۰ دلار تمامی عناوین Halo را دریافت کنند، همچنین در صورتی که گیمر‌ها تمایلی به دریافت نسخه‌های قدیمی این مجموعه نداشته باشند می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار بازی Halo: Reach را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: عرضه مجموعه عناوین یاکوزا برای کنسول Xbox One


شرکت مایکروسافت درباره حجم این عناوین روی پلتفرم کامپیوتر هیچ حرفی نزده است و گیمر‌ها باید برای آگاهی از سخت افزار و سایر اطلاعت درباره این عناوین، به فروشگاه استیم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

مجموعه Halo وارد فروشگاه استیم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار