بروزرسانی 13.2 iOS قابلیت چندوظیفه‌ای را از بین می‌برد

بسیاری از کاربران با دریافت بروزرسانی iOS 13.2، به اپل اعلام کرده‌اند که در این نسخه از iOS امکان multitasking ندارند.

بروزرسانی ۱۳.۲ سیستم عامل iOS قابلیت multitasking را از بین می‌بردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل بیش از یک ماه پیش نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 13 را برای آیفون‌های 6S و جدیدتر عرضه کرد که با استقبال بسیار خوبی هم از سوی کاربران مواجه شد و بیشتر کاربرانی که گوشی آن‌ها از این نسخه از سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کرد، آن را دریافت کردند. این نسخه از iOS دارای ایرادات بسیار زیادی است و شرکت اپل به طور دائمی در حال انتشار بروزرسانی برای این سیستم عامل است؛ آخرین بروزرسانی منتشر شده برای این نسخه از iOS که ۱۳.۲ نام دارد، ویژگی Deep Fusion را به نسل آخر گوشی‌های آیفون یعنی گوشی‌های سری iPhone 11 اضافه کرد.

به وسیله قابلیت Deep Fusion تصاویر، پیکسل پیکسل و به کمک دوربین سوم گوشی گرفته خواهند شد و پس از به پایان رسیدن این نوع تصویربرداری، پردازنده گوشی این پیکسل‌ها را به یکدیگر متصل کرده و تصویری با کیفیت بالا را به کاربر ارائه می‌کند. همچنین این بروزرسانی ۵۹ ایموجی جدید را به کیبورد کاربر اضافه خواهد کرد که فعلا تنها در گوشی‌های دارای iOS 13.2 نمایش داده خواهد شد.

تغییر دیگری که در این بروزرسانی به گوشی‌های آیفون اضافه شده است، امکان خواندن و اطلاع دادن پیام‌های جدید به کاربر از طریق دستیار سیری است که صرفا با هدفون‌های دارای تراشه H1 یعنی نسل دوم AirPods و AirPods Pro در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین پس از خواندن پیام جدید توسط سیری، کاربر می‌تواند بلافاصله پاسخ مورد نظر خود را به سیری اعلام کرده تا این دستیار صوتی آن را ارسال کند.

بروزرسانی ۱۳.۲ سیستم عامل iOS قابلیت multitasking را از بین می‌برد

در کنار این قابلیت‌ها نسخه ۱۳.۲ سیستم عامل iOS دارای ایراد بسیار بدی است که تعداد زیادی از کاربران را درگیر خود کرده است و عده زیادی از آن شکایت کرده‌اند. این ایراد به بخش حافظه دستگاه مربوط می‌شود و حافظه رام گوشی نمی‌تواند اطلاعات را در خود نگه دارد، به این ترتیب کاربر اگر مشغول کار کردن با یکی از نرم افزار‌های خود باشد و همزمان تلفن او زنگ بخورد، پس از اتمام تماس خواهد دید که گوشی او از نرم افزار خارج شده و باید کار خود را از اول انجام دهد.


بیشتر بخوانید: تغییرات عظیم توئیتر در سال ۲۰۲۰ + تصویر


هنوز شرکت اپل نسبت به این ایراد بزرگ واکنشی نشان نداده است، اما قطعا این شرکت بزرگ در حال رفع مشکل Multi tasking خود است و باید به زودی شاهد عرضه بروزرسانی جدید از سوی این شرکت باشیم.

انتهای پیام/

ایراد بزرگ موجود در iOS 13.2

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار