تمسخر لوگوی جدید فیسبوک توسط مدیر عامل توییتر

مدیر عامل شرکت توییتر به تازگی و با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، لوگوی جدید شرکت فیسبوک را مسخره کرد.

تمسخر لوگوی جدید فیسبوک توسط مدیر عامل توییتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت فیسبوک لوگوی خود را تغییر داده است که می‌توان گفت این لوگو همان فونتی است که در نوشتن نام اینستاگرام در زیر لوگوی این شبکه اجتماعی از آن استفاده شده  فیسبوک بدون اعمال هیچ تغییری از آن برای خود استفاده کرده است. این تغییر ناگهانی لوگو علاوه بر اینکه باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده است، مورد تمسخر بسیاری از کاربران و مدیران شبکه‌های اجتماعی بزرگ نیز قرار گرفت. به تازگی مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر با انتشار پستی در این شبکه تغییر لوگوی فیسبوک را مورد تمسخر قرار داد. جک دورسی مدیر عامل توییتر در پست خود نوشت" Twitter from TWITTER "

مدیر عامل شبکه توییتر به طور غیر مستقیم در حال به تمسخر گرفتن لوگوی فیسبوک است و در حال اشاره به استفاده از نام فیسبوک به عنوان لوگوی این شرکت است چرا که استفاده از متن به عنوان لوگو بین شبکه‌های اجتماعی بسیار غیر ملموس است و کمتر شبکه اجتماعی از نام خود به عنوان لوگو استفاده می‌کند.

تمسخر لوگوی جدید فیسبوک توسط مدیر عامل توییتر

از طرفی هم شرکت فیسبوک دائما قصد دارد به کاربرانش اعلام کند نرم افزارهای محبوب WhatsApp  و  Instagram نیز تحت مالکیت فیسبوک است و در بخش اطلاعت مربوط به این دو نرم افزار نوشته شده است From FACEBOOK که اعلام می‌کند این نرم افزارها به فیسبوک تعلق دارند.


بیشتر بخوانید: حمله هکرهای چینی به مراکز دولتی در شش کشور جهان


درگیری این دو شبکه اجتماعی بزرگ قطعا به اینجا ختم نمی‌شود چرا که هفته گذشته مدیر عامل توییتر اعلام کرده بود قابلیتی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که بر اساس آن اگر سیاست مداران دروغ یا تبلیغاتی عجیب در صفحه خود منتشر کنند، توییتر به سرعت آن را پاک خواهد کرد. این در حالی است که فیسبوک به تمامی کاربران اجازه می‌دهد تا دروغ و مطالب بی اساس را در این شبکه منتشر کنند. اتفاقات چند روز اخیر نشان می‌دهد رقابت این دو شبکه بزرگ اجتماعی هنوز که هنوزه سر جای خود است و هیچکدام از آن‌ها در این رقابت کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

واکنش مدیر عامل توییتر به لوگو جدید فیسبوک

برچسب ها: فناوری ، فیسبوک ، توییتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار