توسعه حالت تاریک واتس‌اپ برای سیستم عامل iOS + تصاویر اولیه

نسخه هماهنگ با سیستم عامل iOS واتس‌اپ تم‌های متنوع و جذابی را برای حالت تاریک در این برنامه در نظر گرفته است.

توسعه حالت تاریک در واتس‌اپ هماهنگ با سیستم عامل iOSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرقی نمی‌کند که از کدام سیستم عامل موبایلی استفاده می‌کنید، حالت تاریک به سرعت در اپلیکیشن‌های هماهنگ با هر دو سیستم عامل در حال گسترش است. در واقع علاوه بر برنامه‌نویسان سیستم عامل‌های اندروید و iOS، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف نیز هر روز تم‌های جدیدی را برای هماهنگی بیشتر نرم‌افزار خود با حالت تاریک معرفی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حالت تاریک iOS به گوگل کروم رسید


اخیرا سازندگان و تیم پشتیبانی از پیام‌رسان پرطرفدار واتس‌اپ تم‌های جدیدی که دارای هماهنگی کامل با حالت تاریک است در این اپلیکیشن ایجاد کرده و در اختیار کاربران قرار داده‌اند. پیشتر نسخه اندروید واتس‌اپ با حالت تاریک عرضه شده بود و با اقدامات جدید سازندگان واتس‌اپ کاربران iOS نیز به زودی می‌توانند از Whats app Dark Mode استفاده کنند. 

توسعه حالت تاریک در واتس‌اپ هماهنگ با سیستم عامل iOS

واتس‌اپ iOS به زودی به حالت تاریک مجهز می‌شود

حالت تاریک علاوه بر کاهش آسیب وارده به چشم کاربران از طریق پایین آوردن میزان نور صفحه نمایش تا حد قابل توجهی مصرف انرژی را نیز کم می‌کند. این کاهش مصرف انرژی باتری به ویژه در تلفن‌های همراه دارای نمایشگر AMOLED محسوس است. با فعال شدن حالت تاریک در گوشی کاربران، نور صفحه نمایش کمتر شده و در دستگاه به صورت هوشمندانه‌ای تشخیص می‌دهد که در کدام نقاط نور بیشتر و در کدام نقاط میزان نور کمتری را اعمال کند. در چنین شرایطی انرژی دریافتی از باتری گوشی کاهش می‌یابد و در نتیجه شارژ دستگاه دیرتر تمام می‌شود. 

فیسبوک به عنوان مالک واتس‌اپ برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای این اپلیکیشن‌ انجام داده است. واتس‌اپ هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین و در برخی از نقاط جهان پرطرفدارترین پیام‌رسان بین کاربران است. زمانی که حالت تاریک واتس‌اپ برای سیستم عامل iOS یه طور رسمی معرفی شود، کاربران می‌توانند از تم‌های مختلف این اپلیکیشن استفاده کنند.

توسعه حالت تاریک در واتس‌اپ هماهنگ با سیستم عامل iOS

مدیران واتس‌اپ هنوز در حال توسعه این پیام‌رسان هستند و دقیقا مشخص نیست در چه تاریخی حالت تاریک را برای کاربران iOS عرضه می‌کنند. کارشناسان فناوری معتقدند واتس‌اپ با افزودن حالت تاریک به پیام‌رسان خود موجب افزایش رضایت کاربران فعلی و جذب کاربرانی بیشتر به سمت این برنامه می‌شود. 

انتهای پیام/

حالت تاریک با تم‌های جذاب در واتس‌اپ هماهنگ با iOS

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار