نرم افزار Google Duo نیز به جمع نرم افزارهای پشتیبانی کننده از حالت تاریک پیوست

شرکت گوگل اعلام کرد که کاربران می‌توانند از این به بعد از حالت تاریک در نرم افزار Google Duo استفاده کنند.

نرم افزار Google Duo نیز به جمع نرم افزارهای پشتیبانی کننده از حالت تیره پیوستبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل نرم افزارهای زیادی را برای سیستم عامل محبوب خود یعنی اندروید عرضه کرده است و بسیاری از این نرم افزارها که شامل Search، Maps، Gmail، Google Play Store، Drive، Messages و Photos هستند به طور پیشفرض روی این سیستم عامل نصب شده‌اند و کاربران توانایی حذف کردن این نرم افزارها را ندارند. اما یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت گوگل که این شرکت چند وقت می‌شود که تمرکز زیادی روی آن کرده، نرم افزار Google Duo است. این نرم افزار که یک شبکه اجتماعی به حساب می‌آید، به کاربران امکان تماس ویدیویی چند نفره را خواهد داد.

شرکت گوگل در چند ماه گذشته بروزرسانی‌های زیادی را برای این نرم افزار عرضه کرد که مهم‌ترین این بروزرسانی‌ها افزایش تعداد افراد حاضر در چت از دو نفر به چهار نفر بود که به این ترتیب حداکثر چهار نفر به صورت همزمان می‌توانند به تماس ویدیویی با یکدیگر بپردازند. این در حالی است که رقیب اصلی این نرم افزار یعنی FaceTime امکان چت تصویری حداکثر ۳۲ کاربر به طور همزمان را فراهم کرده است و گوگل هنوز فاصله خیلی زیادی برای رقابت با این نرم افزار دارد.

نرم افزار Google Duo نیز به جمع نرم افزارهای پشتیبانی کننده از حالت تیره پیوست

اما گوگل در چند ماه اخیر در حال اضافه کردن حالت تیره به نرم افزارهای خود است تا از این طریق میزان آسیب وارده بر چشم هنگام کار کردن با نرم افزارهای این شرکت در شب را کاهش دهد. گوگل به تازگی اعلام کرد که حالت تیره به نرم افزار Google Duo وارد شد و کاربران می‌توانند این ویژگی را از بخش تنظیمات نرم افزار فعال کنند.


بیشتر بخوانید: قابلیت Deep Fusion به زودی در دسترس کاربران آیفون ۱۱ قرار می‌گیرد


کاربرانی که از اندروید ۱۰ استفاده می‌کنند دارای سه حق انتخاب خواهند بود که اولین انتخاب Light theme است که همان حالت معمولی و قدیمی نرم افزار خواهد بود. حالت دوم Dark theme است که در آن پس زمینه سیاه شده و و متن‌ها سفید خواهند شد و آخرین انتخاب نیز System Default است که با توجه به فعال یا غیر فعال بودن حالت تیره در گوشی، وضعیت حالت تیره نیز در نرم افزار تغییر خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون در دسترس کاریران Android و iOS قرار دارد.

انتهای پیام/

پشتیبانی از حالت تیره در نرم افزار Google Duo

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار