حالت تاریک iOS به گوگل کروم رسید

در جدیدترین خبر منتشر، گوگل در بروزرسانی جدید خود در سیستم‌عامل iOS 13 حالت تاریک را به کروم می‌رساند.

حالت تاریک iOS به گوگل کرومبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خاطر داشته باشید تا دو ماه پیش در فضای مجازی خبرهای زیادی درباره گوشی جدید اپل و نسخه بعدی سیستم‌عامل منتشر می‌شود. اکنون هر دوی این اتفاق‌ها رخ داده است و ما می‌دانیم که اپل در محصولات جدید خود تغییرات بسیار خوبی داده است.

یکی از ویژگی‌هایی که برای سیستم‌عامل iOS 13 وعده داده شده بود، حالت تاریک است که اکنون بیشتر دستگاه‌های دارای این پلتفرم بروزرسانی شده، به آن دسترسی دارند. اگر چه iOS 13 تقریبا اکنون یک ماه است که برای دستگاه‌های سازگار عرضه شده، آمارهای مربوط به پذیرش اپل نشان می‌دهد پنجاه درصد آیفون‌های واجد شرایط، نسخه جدید سیستم عامل را اجرا می‌کنند. البته این تعداد بدی نیست، اما کسانی که هنوز بروزرسانی را انجام نداده‌اند واقعا در حال از دست دادن امکانات و ویژگی‌های بسیاری هستند.

حالت تاریک در گوگل کروم

علاوه بر ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌هایی که در iOS 13 وجود دارد، بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث در حال اضافه کردن مشخصات گزینه‌های جدیدی برای این نسخه از سیستم‌عامل هستند. یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های جدیدی که این برنامه‌های شخص ثالث اضافه می‌کنند حالت تاریک است. حالت تاریک مدت زمان زیادی است که بر سر زبان‌ها افتاده و افراد بسیاری خواستار استفاده از آن هستند.

حالت تاریک iOS به گوگل کروم رسید


بیشتر بخوانید: نیمی از آیفون‌های فعال در جهان به سیستم عامل iOS 13 بروزرسانی شدند


بسیاری از توسعه دهندگان قبلاً حالت تاریک را در برنامه‌های مخصوص iOS خود پیاده‌سازی کرده‌اند، اما گوگل به نوعی از فرصت استفاده نکرده است تا این ویژگی خاص را به کاربران کروم ارائه دهد. خوشبختانه، آخرین بروزرسانی این مشکل را برطرف خواهد کرد، بنابراین اگر مرورگر موبایل گوگل را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید، حالت تاریک نیز خواهید داشت.

همچنین، این بروزرسانی امکان افزودن اعتبار از صفحه تنظیمات را به طور مستقیم در کروم اضافه می‌کند. دست آخر، نشانک‌ها، تاریخچه، برگه‌های اخیر و لیست خواندن اکنون به عنوان کارت در iOS 13 ارائه می‌شوند. به‌خاطر داشته باشید تا زمانی که iOS 13 خود را بروزرسانی نکنید، بیشتر ویژگی‌های جدید در دسترس نخواهند بود.

انتهای پیام/

کروم حالت تاریک در آی‌اواس را دریافت کرد

برچسب ها: فناوری ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.