آنر ۲۰ لایت با دوربین سه‌گانه وارد بازار می‌شود

آنر نسخه ویژه جوانان گوشی Honor 20 Lite را با دوربین سه‌گانه و پردازنده Kirin 710F عرضه می‌کند.

آنر 20 Lite با دوربین سه‌گانه وارد بازار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی قصد دارد نسخه خاص از گوشی Honor 20 Lite با عنوان Youth Edition را به طور ویژه برای کاربران جوان خود عرضه کند. این شرکت چنی ضمن اعلام خبر عرضه این گوشی در چند روز آینده، برخی از مشخصات آن را نیز آشکار کرد.


بیشتر بخوانید: تبلت جدید هوآوی با طراحی شبیه به آیپد پرو در راه است


این گوشی از توانایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل توجهی برخوردار است. از جمله ویژگی‌های شاخص گوشی Honor 20 Lite می‌توان به نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۳ اینچ، حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین اصلی این تلفن همراه تصاویری با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل را ثبت می‌کند. شاخته مهم دوربین سه گانه گوشی Honor 20 Lite قابلیت ultrawide است که به کاربر امکان می‌دهد تصاویر بسیار وسیع و تا زاویه دید ۱۲۰ درجه را ثبت کند.

آنر 20 Lite با دوربین سه‌گانه وارد بازار می‌شود

عرضه گوشی جدید آنر از ۳ آبان

گوشی ویژه جوانان هوآوی از لحاظ قدرت پردازش نیز قابل رقابت با تولیدات سازندگان بزرگ تلفن همراه هوشمند است. آنر 20 Lite دارای پردازنده Kirin ۷۱۰F است. چنین پردازنده‌ای در کنار رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، دستگاهی ایده‌آل را برای کاربران به وجود آورده است. رم قدرتمند پرچمدار جدید آنر سبب می‌شود دستگاه به هیچ عنوان هنگ نکرده و هم‌چنین حافظه داخل گسترده به کاربر این امکان را می‌دهد تا اطلاعات زیادی را در گوشی ذخیره کند.

باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعت به خوبی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کرده و در با استفاده از شارژر فوق سریع ۲۰ واتی به سرعت نیز شارژ می‌شود و انرژی از دست رفته خود را در زمانی بسیار کمتر از گوشی‌های عادی بازیابی می‌کند. آنر نسخه ویژه جوانان Honor 20 Lite را در سه رنگ مشکی، سبز و آبی-صورتی تولید کرده است.

آنر 20 Lite با دوربین سه‌گانه وارد بازار می‌شود

قیمت این گوشی ۲۷۰ دلار اعلام شده است و شرکت آنر فروش رسمی آن را از تاریخ ۳ آبان آغاز می‌کند. کارشناسان معتقدند با توجه به ویژگی‌های این گوش استقبال خوبی از آن خواهد شد.

انتهای پیام/

آنر نسخه ویژه جوانان گوشی Honor 20 Lite

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار