برنامه سامسونگ برای عرضه میان‌رده‌های خود در آینده

در جدیدترین خبری که در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده، سامسونگ برنامه‌های زیادی برای عرضه میان‌رده‌های جدید خود در آینده دارد.

برنامه سامسونگ برای عرضه میان‌رده‌های خود در آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال سامسونگ خط تولید عظیمی از گوشی‌های مقرون به صرفه و میان‌رده معرفی کرد. این دسته از گلکسی A10 شروع شده و تا گلکسی A90 5G ادامه پیدا می‌کند. همان طور که معلوم است مثل این این شرکت قرار دارد دوباره این اتفاق را برای سال آینده تکرار کند، حتی بر اساس اخبار جدید سامسونگ برای ۲۰۲۱ نیز همین برنامه را پیش خواهد گرفت.

برنامه‌های آینده سامسونگ

به تازگی یکی از خبرگزاری‌های فناوری خارجی دریافته است که سامسونگ اخیرا متقاضی خرید چند نام تجاری جدید در اتحادیه اروپا شده است. این اتفاق نشان می‌دهد که سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ نقشه‌های بسیاری در سر دارد. اطلاعاتی که اکنون درباره آن صحبت می‌کنیم اسم گلکسی را نشان نمی‌دهند اما به ما از گوشی‌هایی با نام‌های A12 ،A22 A32 ،A42 ،A52 ،A62 ،A72 ،A82 و A92 در آینده این شرکت خبر می‌‌دهد.

برنامه سامسونگ برای عرضه میان‌رده‌های خود در آینده


بیشتر بخوانید: صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن + تصویر


انتظار نمی‌رود که این دستگاه‌ها حداقل تا پانزده ماه دیگر در قفسه‌های فروش دیده شوند در نتیجه به نظر نمی‌رسد که سامسونگ تولید هیچ‌کدام از آن‌ها را حتی آغاز کرده باشد. با در نظر گرفتن این واقعیت که سامسونگ نام‌های تجاری را از قبل برای حفظ امنیت این اسامی ثبت کرده، می‌توان نتیجه گرفت که استراتژی فعلی سامسونگ یک برنامه بلند مدت است که ظاهراً برای جلوگیری از رقابت امثال شیائومی، هواوی و سایر مارک‌های کم هزینه طراحی شده است.

در این میان، به نظر می‌رسد تمرکز این شرکت روی تلفن‌های هوشمند بعدی گلکسی A باشد. یعنی به طور خاص گلکسی A51 ،گلکسی A71 و گلکسی A91 که انتظار می‌رود طی چند ماه اول سال ۲۰۲۰، شاید در اواخر فوریه در MWC عرضه شوند. میان‌رده‌های سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین محصولات آن بوده‌اند زیرا با وجود امکانات نسبتا خوبی که دارند مقرون به صرفه نیز هستند. در دنیای گوشی‌های همراه که قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است واقعا چنین گوشی‌های برای افراد زیادی در جامعه که دارای سطح مالی متوسطی هستند، مناسب است.

انتهای پیام/

سامسونگ برای آینده میان‌رده‌های خود برنامه‌های زیادی دارد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار