تجربه‌ای لذت‌بخش از گردشگری تاریخی با گوگل مپ

گوگل در بروزرسانی جدید سرویس نقشه خود ویژگی را به آن اضافه کرد است که می‌تواند خدماتی بسیار کاربردی را به گردشگران ارائه کند.

پیدا کردن امکان تاریخی در شهرها راحت‌تر از گذشته با گوگل مپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرطرفدارترین سرویس نقشه جهان بار دیگر به ویژگی کاربردی مجهز شد. مهندسان گوگل به با تلاش فراوان ویژگی‌های Google map را در بازه‌های زمانی کوتاه ارتقاء می‌دهند. در آخرین نسخه بروزرسانی شده این اپلیکیشن کاربران می‌توانند به راحتی اماکن تاریخی را در سراسر جهان یافته و از آن‌ها بازدید کنند.


بیشتر بخوانید: حالت تاریک iOS به گوگل کروم رسید


بسیاری از شهرهای توریستی جهان و کشورهایی با تاریخ هزاران ساله اماکن تاریخی زیادی را در خود جای داد‌اند و قلعه‌ها، کاخ‌ها و در مجموع آثار باستانی بسیاری را دارا هستند. این محل‌‌ها مقاصد جذابی برای گردشگرانی هستند که هر ساله به این نقاط سفر می‌کنند. گوگل مپ با استفاده از ظرفیت‌های گسترده خود به یاری گردشگران آمده و خدمات بهتر و متنوع‌تری از گذشته را ارائه می‌دهد. 

تجربه‌ای لذت‌بخش از گردشگری تاریخی با گوگل مپ

پیدا کردن امکان تاریخی در شهرها راحت‌تر از گذشته با گوگل مپ

گردشگران پیش از سفر به کشور یا منطقه‌ای خاص از جهان می‌توانند با بروزرسانی Google Map در گوشی یا تبلت هوشمند خود و نصب آخرین نسخه این اپلیکیشن، به راحتی در مقصد مورد نظر اماکن تاریخی را پیدا کرده و بدون جست‌وجوی فراوان خود را به آنجا برسانند. با این کار علاوه تسهیل در یافتن مکان دقیق یک موزه یا کاخ باستانی، فرهنگ کشورهای مختلف جهان نیز راحت‌تر از گذشته به گردشگران خارجی معرفی می‌شود. 

از آنجایی که اماکن تاریخی در هر کشور و هر شهر به عنوان نماد‌هایی از تمدن و اصالت یک ملت شناخته می‌شودف اقدام گوگل می‌تواند گام موثری در ترویج گردشگری تاریخی باشد. صنعت گردشگری سودآوری بسیار زیادی برای مردم کشور مقصد داشته و هرکدام از افراد خارجی حاضر در سفر می‌توانند پس از بازدید از یک مکان تاریخی و بازگشت به کشور خود به عنوان سفیر فرهنگی به تبلیغ آیین و تمدن ملت‌های بزرگ جهان بپردازند. 

تجربه‌ای لذت‌بخش از گردشگری تاریخی با گوگل مپ

گوگل تلاش کرده‌ است تا در نسخه جدید Google Map حتی ناشناخته‌ترین محل‌های تاریخی را نیز روی نقشه خود مشخص کرده و راهنمایی کارامد برای گردشگران باشد. گوگل مپ جدید هم‌اکنون برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس قرار دارد و از طریق فروشگاه‌های مجازی گوگل و اپل قابل دانلود است.

انتهای پیام/

گوگل مپ به گردشگران در یافتن اماکن تاریخی کمک می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار