سیستم پاداش گوگل در قبال دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی

گوگل با ایجاد فرایند امتیازدهی به کاربران به دنبال آن است که با جذب افراد بیشتری به سمت اپلیکیشن‌های مورد نظر خود درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

پاداش گوگل در قبال دانلود برنامهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت یکسال از معرفی و راه‌اندازی برنامه جوایز فروشگاه مجازی(Play Store rewards program) در ژاپن، حال گوگل این سیستم پاداش وحور را به آمریکا آورده است و از هفته جاری آن را  راه‌اندازی می‌کند. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در این برنامه و پرداخت مقدار اندکی پول در فرایند امتیازدهی حضور یافته و جوایز گوگل را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: توسعه حالت تاریک واتس‌اپ برای سیستم عامل iOS + تصاویر اولیه


کاربران سیستم عامل اندروید برای دسترسی به برنامه امتیازدهی گوگل کافی است نرم‌افزار Google Play Store را دانلود کرده و پس از نصب روی گوشی یا تبلت هوشمند خود به قیمت تنظیمات این اپلیکیشن در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر رفته و پس از آن به بخش امتیازدهی وارد شوند. این برنامه هم‌اکنون به جز ژاپن تنها در آمریکا فعال است. 

پاداش گوگل در قبال دانلود برنامه

دانلود اپلیکیشن‌های اندروید در برنامه امتیازدهی گوگل

در برنامه امتیازدهی گوگل کاربران با هر دانلود، بروزرسانی و مشاهده تبلیغات در Google Play Store امتیاز دریافت می‌کنند و پس از کسب امتیازات کافی ممکن است برنده جوایزه متنوعی شوند. ثبت نام در این برنامه و تمامی دانلودها کاملا رایگان است. اما برای کسب امتیازات ویژه کاربران باید مبالغ اندکی پول پرداخت کنند. 

پرداخت پول برای هیچ‌ کدام از کاربران الزامی ندارد و تنها کاربرانی که بخواهند به جای کسب امتیاز در طول زمان در یک لحظه امتیاز ویژه‌ای را پرداخت کنند باید هزینه آن را بپردازند. هرچه امتیاز یک کاربر بالاتر باشد احتمال برنده شدن او در فراینده اهدای جایزه بیشتر می‌شود. جوایز گوگل از پیش مشخص نشده است و در واقع گوگل با این کار می‌خواهد کاربران خود را غافلگیر کرده و هیجان را در آن‌ها به اوج برساند. 

پاداش گوگل در قبال دانلود برنامه

گوگل اعلام کرده‌ است اگر کاربران می‌خواهند امتیازات بیشتری را کسب کنند هم‌چنین می‌توانند اپلیکیشن Google's longstanding Opinion Rewards app را دانلود و نصب کرده و با مشارکت در قسمت نظرات، شانس خود را برای بالا بردن جایزه بیشتر کنند. 

انتهای پیام/

با دانلود برنامه‌های اندروید امتیاز دریافت کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۰:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۰:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
جایزه برنده شدم
آخرین اخبار