امکانات ویژه گوگل برای پزشکان

گوگل می‌خواهد با طراحی سیستمی ویژه پزشکان، امکان جست‌و‌جو در میان پرونده‌های پزشکی را به راحتی در اختیار آن‌ها گذارد.

گوگل امکاناتی ویژه را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعه پرونده پزشکی و سابقه سلامت بیماران توسط پزشکان در فرایند درمان و انتخاب موثرترین روش درمانی بسیار مهم بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گوگل به دنبال آن است که با ایجاد جست‌وجویی هوشمند برای پزشکان دسترسی به پرونده‌های پزشکی را بسیار راحت و سریع‌تر از گذشته کند.


بیشتر بخوانید: عملکرد قدرتمند باطری G8X ال‌جی در آزمایش‌ها


گوگل به تازگی با راه‌اندازی بخشی ویژه به نام بخش سلامت درصد است تا خدمات ویژه‌ای را به بیماران و پزشکان ارائه دهد. هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه فعالیت و داده‌های موجود در بخش سلامت گوگل منتشر نشده است. بر اساس اعلام گوگل پزشکان در این بخش می‌توانند به پرونده‌های پزشکی تعداد بسیار زیادی از بیماران دست یابند و پس از مطالعه آن‌ها بهترین روش درمانی را روی بیمار خود انتخاب کنند. 

جست‌وجوی تخصصی در میان پرونده‌های پزشکی ویژگی جدید گوگل

به عنوان مثال پزشک با نوشتن کلمه ۸۷ در این بخش به پرونده پزشکی بیماران فوت شده در این سن و حتی افرادی که از آن‌ها سابقه پزشکی در مراکز درمانی وجود دارد. دسترسی پیدا می‌کنند. گوگل هم‌چنین شرایطی را به وجود می‌آورد که با حفظ حریم شخصی بیماران، پرونده‌‎های پزشکی آن‌ها پس از جست‌وجویی ساده در اختیار دانشجوبان رشته‌های مختلف پزشکی قرار گیرد.

برخی از کارشناسان معتقدند قابلیت جدید گوگل تبلیغات مزاحم و آزار دهنده برای پزشکان را نیز کاهش می‌دهد و این قشر با اهمیت از جامعه می‌توانند با کیفیت بهتر از گذشته روش‌های درمانی را انتخاب و به افزایش سلامت کاربران خود کمک کنند. گوگل هم‌چنین می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک پلی میان بخش ویژه پزشکی خود و یوتیوب ایجاد کند تا علاه بر پرونده‌های پزشکی، ویدئوهای آموزشی نیز در اختیار پزشکان قرار گیرد. 

گوگل امکاناتی ویژه را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد

با مطالعه سابقه پزشکی بیماران مختلف می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات جسمی و ذهنی در افراد یک جامعه جلوگیری کرد و در حالت کلی موجب ارتقاء سطح سلامت همه اعضای آن جامعه شد. 

انتهای پیام/

خدمات ویژه گوگل برای پزشکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار