آزمایش ظاهر جدید دستیار صوتی گوگل

یکی از کاربران با انتشار تصویری در فضای مجازی خبر از آزمایش ظاهر جدید دستیار صوتی گوگل داد.

آزمایش ظاهر جدید دستیار صوتی گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین مواردی که در حال خاضر شرکت‌های سازنده تلفن همراه برای گوشی‌های خود طراحی کرده‌اند، دستیار صوتی است که در حال حاضر شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی رقابت تنگاتنگی در بخش دستیار صوتی با یکدیگر دارند و هر کدام از شرکت‌ها قصد دارد با اضافه کردن قابلیتی جدید و بالا بردن بانک اطلاعاتی دستیار خود، از سایر شرکت‌‎ها پیشی بگیرد. بر اساس آخرین آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که دستیار صوتی Google Assistant's در حال حاضر برترین دستیار صوتی جهان است و پس از آن دستیار صوتی شرکت اپل یعنی Siri در جایگاه دوم قرار دارد.

شرکت گوگل کمتر از یک هفته پیش آخرین تلفن همراه خود با نام Pixel 4  را وارد بازار کرد که مانند پیش‌بینی‌های که انجام شده بود استقبال خوبی از این گوشی در زمان عرضه شد؛ اما گوگل درآخرین گوشی خود تغییراتی زیادی در بخش دستیار ایجاد کرده است که اکثر تغییرات اعمال شده روی این دستیار صوتی به واکنش و پاسخ دادن سریع‌تر آن مربوط می‌شود که کاربر هنگام کار با این گوشی به سرعت به بالا رفتن دقت دستیار صوتی پی خواهد برد.

آزمایش ظاهر جدید دستیار صوتی گوگل

رابط کاربری دستیار صوتی گوگل نیز در گوشی Pixel 4 تغییر یافته است و این ظاهر جدید برای کاربران بسیار جذاب‌تر از قبل شده است؛ اما یکی از موارد در این دستیار صوتی تغییر نکرده است، صفحه Updates است که تغییر ندادن آن توسط گوگل برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز شده است. این صفحه پس از باز کردن دستیار صوتی و با ضربه زدن روی نماد جعبه که در گوشه سمت چپ و پایین صفحه دستیار صوتی قرار دارد، باز خواهد شد. این صفحه بروزرسانی همیشه حاوی اطلاعات مهمی مثل وضعیت هوا، قرارهای کاربر، تقویم و موارد دیگری است.


بیشتر بخوانید: ورود مستقل اینتل، به دنیای کارت گرافیک‌ها


اما به تازگی یکی از کاربران در فضای مجازی تصویری منتشر کرده است که به صفحه Updates دستیار گوگل مربوط می‌شود که نشان می‌دهد گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید و محیط بسیار جذاب برای کاربران است. این طراحی جدید بر اساس تصاویر منتشر شده از آن ظاهرا بسیار روان‌تر بوده و کاربران می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. هنوز شرکت گوگل به طور رسمی تغییرات آینده صفحه Updates را اعلام نکرده است و باید تا زمان اعلام این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

ظاهرا جدید دستیار صوتی گوگل در حال آزمایش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار