نتایج بنچمارک گلکسی S10 لایت از پردازنده‌ قدرتمند این مدل خبر می‌دهند

پس از فاش شدن نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی S10 لایت، اطلاعاتی از آن منتشر شد که از یک گوشی قدرتمند با پردازنده قوی خبر می‌دهد.

نتایج بنچمارک گلکسی S10 لایت از پردازنده‌های قدرتمند خبر می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شایعاتی پیرامون اضافه شدن اعضای جدیدی به نسل گلکسی نوت و سری S در فضای مجازی منتشر شده است. البته این در شرایطی است که سامسونگ امسال چندین عضو جدید به این دو خانواده اضافه کرده است؛ به طور دقیق‌تر باید بگوییم که بدون در نظر گرفتن پیکربندی 5G، امسال دو مدل جدید به نوت و سه نسخه S10 به نسل گلکسی S اضافه شده است. اما به نظر می‌رسد که دو مدل گلکسی نوت ۱۰ لایت و S10 لایت در بخش آماده‌سازی محصولات جدید سامسونگ باشند.

از آن‌جایی که سال گذشته گلکسی S Light Luxury که همچنین با نام S8 Lite نیز شناخته می‌شود، به طور انحصاری در بازار چین عرضه شد، احتمال دارد این دستگاه‌های جدید نیز به همه جهان صادر نشوند. اما هنوز مشخص نیست که چرا باوجود گلکسی S10e، سامسونگ باز هم به دنیال نسخه لایت این پرچمدار است.

نتیجه بنچمارک یه دستگاه جدید

اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که دستگاه مذکور سال آینده با نام گلکسی S11 لایت عرضه شود، اما بهتر است بگوییم نام این گوشی گلکسی S10 لایت خواهد بود و تا چند ماه آینده عرضه می‌شود. به دنبال گزارشی مبنی بر افشای ناخواسته چند مشخصات کلیدی یک تلفن نامعلوم، نتیجه بنچمارک دستگاهی با شماره کد SM-G770F چند مورد از این ویژگی‌ها را تائید کرده است.

نتایج بنچمارک گلکسی S10 لایت از پردازنده‌های قدرتمند خبر می‌دهند


بیشتر بخوانید: هوآوی علی‌رغم تحریم تجاری آمریکا، رکورد فروش سال گذشته خود را شکست


اگر تمام اطلاعات فاش شده توسط Geekbench درست باشد، ما کمی با معنی واژه "Lite" دچار مشکل می‌شویم. لایت به گوشی‌هایی گفته می‌شود که دارای مشخصات پایین‌تری نسبت به دستگاه اصلی هستند اما در این دستگاه زیاد این مسئله به چشم نمی‌خورد. دقیقاً همانطور که اخیراً گمانه‌زنی شده بود، به نظر می‌رسد که گلکسی S10 Lite همانند مدل‌های آمریکایی S10 S10e، S10 + و حتی مدل‌های جدیدتر Note 10 و +Note 10 از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند.

نه تنها این موارد اعلام شده به ما از یک گوشی با مشخصات بالا خبر می‌دهند بلکه باید گفت که SM-G770F در دسته‌ای از تلفن‌های هوشمند قرار دارد که از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. اگر به خاطر داشته باشید نوت ۱۰ پلاس از حافظه رم حتی بالاتری برخوردار است، اما بقیه مدل‌های رده بالای سامسونگ در سال جاری چنین نیستند و گلکسی S10e حتی در پیکربندی ۱۲۸ گیگابایتی خود دارای حافظه ۶ گیگابایتی است.

اکنون ما کمی درباره مشخصات این دستگاه جدید گیج شده‌ایم. شاید سامسونگ در بخش وضوح صفحه نمایش ، فناوری تشخیص بیومتریک ، ظرفیت باتری و دوربین، گوشی جدید خود را با پسوند لایت مطابقت دهد. البته نباید این مسئله را فراموش کرد که فهرست نتایج بنچمارک را می‌توان به راحتی جعل کرد. ولی در مقایسه با شایعات قبلی می‌توانیم مشاهده کنیم که در واقع این نتایج آن‌ها را تائید می‌کنند.

انتهای پیام/

مدل لایت گلکسی S10، قدرتمندتر از انتظار خواهد بود

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار