عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ

شرکت بتسدا به تازگی اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls: Blades در اواخر سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

­­­­­­عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل سال گذشته بود که شرکت Bethesda دست به عرضه عنوان RPG محبوب خود یعنی The Elder Scrolls: Blades برای تلفن‌های همراه زد و این بازی را وارد فروشگاه‌های موبایلی کرد که عنوان مذکور در همان ابتدای به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. این عنوان با وجود موفقیت‌هایی که به سرعت کسب کرد اما مورد انتقاد بسیاری از تحلیل‌گران بازی رایانه‌ای قرار گرفت و از داستان این بازی ایرادات بسیار زیادی گرفته شد.

اما این شرکت ظاهرا از موفقیتی که در عرضه عنوان The Elder Scrolls: Blades کسب کرده است احساس رضایت می‌کند و توجهی به انتقادات وارد بر آن ندارد، زیرا قصد دارد عنوان مذکور را تا اواخر امسال برای کنسول سوییچ نیز عرضه کند. برای اجرای این بازی در تلفن‌های همراه گیمرها احتیاج به اتصال دائمی به اینترنت داشتند و این بازی در تلفن‌های همراه فاقد حالت آفلاین بود؛ با وجود اینکه دستگاه‌های سوییچ نمی‌توانند به طور دائم به اینترنت متصل شود اما باز هم شرکت بتسدا حالت آفلاین در این بازی قرار نداده است.

عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ

مدیر بازی The Elder Scrolls: Blades همچنین اعلام کرده ممکن است در آینده‌ای نزدیک حالت آفلاین نیز به بازی اضافه شود اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست. او همچنین گفت: "برای اجرای این بازی در کنسول نینتندو سوییچ نیز نیاز به اتصال دائمی اینترنت خواهد بود، علاوه بر این تا اواخر پاییز امسال به نسخه تلفن همراه بازی حالت PvP نیز اضافه خواهد شد."


بیشتر بخوانید: شرکت Bethesda استودیو Alpha Dog Games را خریداری کرد


ظاهرا گیمرها برای اجرای این بازی حتما باید در محلی ثابت باشند چرا که قطع شدن اینترنت آن‎ها را از محیط بازی خارج خواهد کرد؛ با این حال باید منتظر عرضه این بازی در اواخر امسال برای کنسول نینتندو سوییچ باشیم و ببینیم که آیا این بازی باز هم می‌تواند به موفقیت برسد یا شرکت بتسدا در عرضه بازی مذکور برای سوییچ شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

ورود بازی The Elder Scrolls: Blades به سوییچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار