تاریخ عرضه نسخه رایانه‌ای بازی Monster Hunter World: Iceborne اعلام شد

شرکت Capcom اعلام کرد که نسخه کامپیوتری بازی Monster Hunter World: Iceborne در ۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World: Iceborne اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار جذاب موجود در بازار که توسط شرکت Capcom ساخته شده عنوان Monster Hunter World است که شرکت سازنده سعی کرده است در این بازی محیط عصر یخبندان را به دقت و با جزییات بسیار زیادی شبیه‌سازی کند. بخش پایه و اولیه این بازی در ژانویه سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های PS4 و Xbox One روانه بازار شد و عرضه نسخه اولیه آن برای پلتفرم کامپیوتر تا ماه اوت سال ۲۰۱۸ به طول انجامید. اما نسخه اصلی بازی در ۶ سپتامبر سال جاری برای دو کنسول مذکور منتشر شد، حال اعلام شده نسخه اصلی پلتفرم کامپیوتر این بازی نیز مانند نسخه اولیه آن قرار است با تاخیر عرضه شود و پس از گذشت حدود یک ماه از انتشار نسخه کنسولی این بازی، شرکت Capcom تاریخ عرضه نسخه اصلی پلتفرم کامپیوتر را اعلام کرد.

تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World: Iceborne اعلام شد

نسخه اصلی این بازی که Monster Hunter World: Iceborne نام دارد به نسخه پایه بازی هیولا‌های جدید، شکارچی‌های جدید و ابزار‌های دیگری را اضافه خواهد کرد. در تریلری هم که به تازگی برای نسخه کامپیوتر این بازی منتشر شده است شخصیت Rajang به بازی اضافه شده، این شخصیت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی خواهد بود؛ اما ظاهرا این شخصیت به محض انتشار نسخه کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار نمی‌گیرد و گیمر‌ها برای استفاده از این شخصیت باید مدتی صبر کنند.


بیشتر بخوانید: حذف عنوان Call of Duty: Modern Warfare از فروشگاه پلی استیشن روسیه


فعلا فهرست بروزرسانی‌هایی که قرار است برای نسخه مخصوص پلتفرم کامپیوتر این بازی منتشر شود، اعلام نشده است و به همین دلیل نمی‌توان تاریخ دسترسی گیمر‌های کامپیوتر به شخصیت‌های اضافه شده به کنسول‌ها را به طور قطعی اعلام کرد. در حال حاضر بازی Monster Hunter World: Iceborne برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و نسخه پلتفرم کامپیوتر این بازی نیز در ۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

عرضه نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World: Iceborne

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار