تجربه خشونت بسیار بالا در بازی Terminator

یکی از کاربران یوتیوب به تازگی ویدیویی از بازی Terminator منتشر کرد که نشان می‌داد این بازی دارای خشونت بسیار بالایی است.

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی Terminatorبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۳۰ سال پیش فیلم Terminator 2: Judgment Day روی پرده سینما رفت و استقبال خوبی هم از آن شد و پس از آن اسمی از این فیلم زده نشد؛ نزدیک به یک ماه پیش استودیو Reef Entertainment اعلام کرد که در حال کار روی یک عنوان تیر اندازی اول شخص با نام Terminator است و اطلاعات زیادی از این بازی نیز توسط استودیو سازنده منتشر نشد. اطلاعات کمی که از این بازی منتشر شده است نشان می‌دهد که عنوان مذکور می‌تواند به یکی از عناوین پرطرفدار رایانه‌ای تبدیل شود، اما ظاهرا این بازی تا حد بسیار زیادی خشن‎‌تر از فیلم آن ساخته خواهد شد.

به تازگی یکی از کاربارن یوتیوب ویدیویی از این بازی را به اشتراک گذاشت که اجرای عنوان Terminator در کنسول PS4 را نشان می‌‎داد و پس از مدتی توسط یوتیوب حذف شد. بر اساس این گیم پلی ۳۰ دقیقه‌ای این بازی دارای خشونت بسیار بالایی خواهد بود و هدف گیمر در آن کشت و کشتار است؛ به خشونت به هدفی بالا است که گیمر هنگام اجرای بخش داستانی بازی به طور کامل داستان بازی را فراموش خواهد کرد و صرفا به فکر از بین بردن دشمن خواهد بود.

تجربه خشونت بسیار بالا در بازی Terminator

در این بازی گیمر برای رسیدن به اهداف خود علاوه بر از بین بردن دشمنان باید کار‌های مخفی کاری نیز انجام دهد چرا که برخی موارد دشمنان بسیار قدرتمندی در برابر او ظاهر می‌شوند که گیمر توانایی مقابله با آن‌ها را ندارد. شرکت سازنده این بازی فعلا اطلاعات زیادی درباره داستان آن منتشر نکرده است و مشخص نیست داستان این بازی چه روایتی را دنبال می‌کند.


بیشتر بخوانید: معرفیRage ۲؛ یک بازی در قالب جهانی خیالی


این بازی قرار است در کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۵ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

بازی Terminator دارای خشونت بالایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.